Inlägg från: Anonym (dålig kyssare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dålig kyssare)

Han kan inte kyssas!

Men om man aldrig har haft en riktigt bra kyss i hela sitt liv, hur ska man då kunna veta vad man gillar? Jag har inte kysst så många killar före min nuvarande och jag kan inte minnas en enda som har fått mig att... Eller jo, det har väl hänt, men... I alla fall, jag och min sambo har aldrig varit särskilt bra på att kyssas tycker jag. Allt annat funkar. Jag kan inte säga vad som fattas, bara att kyssandet inte är bra... och att jag inte kan ledsaga honom.

• Anonym (dålig kyssare)
    Anonym (Ge lite ledsagning?) skrev 2014-06-28 15:58:36 följande:
    Då har ni guldläge att öva tillsammans:) hitta inspiration, ser du någon filmkyss som ser riktigt härlig ut, vad är det som gör att den kyssen verkar så bra? Öva er fram med slappa läppar, spända läppar, lite tunga, mycket tunga, nafsande. För eller senare kanske ni hittar någonting ni båda gillar och som gör att ni tillsammans blir riktiga dunderkyssare?

(jag fick ju som sagt ledsagning av min sambo när vi träffades, alla har ju inte förmånen att bli tillsammans med en bra kyssare, men tillsammans kan man ju öva lite och se vad man gillar, det gör ju inte direkt ont att öva kyssar så länge man inte kysser en "bitare")
    Vissa kyssar ser ju riktigt heta ut, men det är ju själva kåtheten som gör dem heta, inte kyssarna rent tekniskt. Och man ser ju inte vad de gör med tungan... Vad gör man med tungan egentligen för att det ska kännas sexigt?
  • Anonym (dålig kyssare)
    Anonym (uuuusch) skrev 2014-06-28 17:59:55 följande:
    Fast det känns ju lite märkligt (och ärligt talat rätt ocharmigt och definitivt osexigt) att behöva instruera en vuxen man samtidigt som man kysser honom! För mig är inte en kyss något tekniskt utan handlar mer om en lyhördhet eller följsamhet. En kyss är ju något som blir till gemensamt! Jag tycker det bygger på att man följer och möter varandras reaktioner. Man kanske börjar försiktigt för att sedan övergå till en djupare kyss för att sedan backa tillbaka igen. I mitt fall kände jag det som att han försökte kyssa mig, inte att vi kysste varandra, dvs han typ bara tog för sig och försökte trycka in tungan och slafsade över halva mitt ansikte utan att känna in hur jag mötte hans kyss eller hur jag reagerade. Väldigt ocharmigt. Jag har faktiskt aldrig stött på något liknande. Jag kan ju tillägga att jag inte hört av mig till honom... Så så gick det med det... :(
    Han kanske var väldigt nervös? Nu är jag visserligen inte rätt person att ge råd (uppenbarligen), men om jag upplevde det du upplevde skulle jag nog säga "luta dig tillbaka och låt mig kyssa dig" eller nåt... Om det var en person jag verkligen gillade. Jag har ju själv "stått ut" med halvdana kyssar ganska länge... men inte riktigt i den kaliber du beskriver. Fast slafsandet är väldigt avtändande medger jag...
  • Anonym (dålig kyssare)
    Anonym (uuuusch) skrev 2014-06-28 19:21:42 följande:
    Jo det var det jag tänkte också. Det var därför jag gav honom/oss en chans till. Men det kändes ju inte bättre alls!
    Slafsande är hemskt! Inte ok att inte hålla rätt på sin egen saliv!

Jag är inte säker på att jag förstått rätt, är det din man som kysser dåligt eller tycker du själv att du kysser dåligt?
    Jag tror inte att någon av oss är någon mästarkyssare tyvärr, men ingen är nog lika dålig som det du beskriver. Det var så länge sen jag kysste någon annan så jag vet inte riktigt hur det skulle kunna vara.
  • Anonym (dålig kyssare)
    Aros02 skrev 2014-06-29 11:02:16 följande:

Mycket intressant tråd det här tycker jag!

intressant att det är så måna kvinnor som tycker att männen de stött på varit dåliga kyssare. Jag är man men har endast ett fåtal gånger stött på en kvinna jag tycker kysser bra!

Det återspeglar väl mest populationen på familjeliv skulle jag tro. Kvinnorna är i majoritet här och kanske är det mest kvinnor med egna dåliga erfarenheter (och vem har inte sådana?) som klickar in på rubriken "Han kan inte kyssas".
  • Anonym (dålig kyssare)
    Anonym (dtcfvbhnj,l) skrev 2014-07-10 22:43:13 följande:
     endast en man fick knäna (bokstavligt talat, jag satte mig på barpallen för att kunna fortsätta) att vika sig och jag ville bara slita av mig kläderna och sära på benen.
    Ååååh, jag önskar att jag hade fått uppleva det någon gång... Vad var det han gjorde som var annorlunda än alla andra?
  • Anonym (dålig kyssare)
    Anonym (dtcfvbhnj,l) skrev 2014-07-11 11:58:26 följande:
    Oooh om jag det visste! Mannen var inte ens någon som jag innan tänkt på som potentiell partner. Han bara... Ja du...

Han hade handen mjukt bakom min nacke eller rygg (minns inte ens det! Bara att den var sååååååååååååååååå bra!) och hade mjuka läppar som tryckte mot mina precis lagom hårt/mjukt och tungan retades/kittlades precis lagom. Lugnt och sansat, lite utforskande. Ingen hets liksom utan han tog sig god tid.
    Extremt svårt att förklara hahaha.
    Anonym (dtcfvbhnj,l) skrev 2014-07-11 11:59:17 följande:
    Han är nog fortfarande singel, är du ? Han bor i Västerås

Nej, jag är inte singel... Måste nog försöka lära mannen detta.
  • Anonym (dålig kyssare)
    Anonym (H) skrev 2014-07-12 09:30:58 följande:

Min nuvarande är bra på att kyssas, men har tyvärr fått dålig andedräkt, så jag är inte alls lika sugen på att kyssas med honom som tidigare...

Skicka honom till tandläkare! Min partner har också haft det problemet, i hans fall blev det bra när tandstenen var borta.
  • Anonym (dålig kyssare)
    Anonym (uuuusch) skrev 2014-07-12 22:24:09 följande:
    Extremt svårt att förklara men du gör det bra! 
    Av din beskrivning att döma hade jag också gillat den här personen! ;) 
    Den här killen hade ju uppenbarligen en känsla för hur man tar i en annan person. Och det är den sensualiteten jag inte riktigt tror går att "lära ut" - även om man givetvis kan instruera någon att sluta köra in hela tungan som en hård klump i munnen... 
    Att hon är bra på att förklara.
  • Anonym (dålig kyssare)
    Aros02 skrev 2014-07-15 10:28:30 följande:

Hur kommer det sig egentligen att de allra flesta som skriver i tråden gör det anonymt med nej tillfällig signatur? Jag menar signaturen är ju även den anonym. Är verkligen kyssar, kyssande och hångel Så intimt och känsligt?

Absolut, om man som jag menar att både en själv och ens partner är hyfsat dåliga kyssare... Det är varken någonting jag egentligen vill stå för som privatperson, eller något som passar ihop med min internet-persona. Jag är mycket hellre öppen med t ex mina politiska åsikter än med mina mer privata misslyckanden.
Svar på tråden Han kan inte kyssas!