• Totoro

Han kan inte kyssas!

Jag har kysst med killar som är riktigt usla på att kyssas. Men då har jag sagt att de ska låta mig få styra när man kysser. Då slappnar killen av och jag börjar leka med hans tunga och då blir det sen att killen också börjar mjukt kyssa tillbaka med bara tungan. Sen har jag även kysst killar som gapar som en fågelunge o typ äter upp mig men då ber jag han bara stänga munnen helt och sen pussar jag på han och tillslut pussar han likadant tillbaka :) lyckats få hungriga fågelungar att kyssas som gudar :D

Men om du nu inte vill träffa den här mannen mer så borde du nog säga det till han. För tänk om ni går så långt och blir ett par så blir det bara jobbigt om du går och stör dig på saker. Det kommer då att störa er relation. Bäst att vara ärlig och öppen av sig så kanske man kan komma fram till en lösning kanske :)

Mamma till Charlie 2013.04.26
  • Totoro
    Anonym (uuuusch) skrev 2014-06-29 13:24:21 följande:
    Får jag fråga vilken ålder du och dessa killar varit/är i?

Och grattis till att du fått dem att gå från fågelungar till gudar! (Jag fick upp en bild av en gapande blå Disney-fågelunge i huvudet som sedan omvandlas till en übersnygg mörkblond man med sexpack i motljus...!!)

Jag har redan sagt till den här killen att jag inte känner de rätta känslorna för honom. Det hindrar honom dock inte från att fortsätta försöka kontakta mig av någon märklig anledning. Men just nu ligger jag pass. Vill som sagt inte behöva gå i närkamp igen.

Haha tack :D jag är 24 och de jag fått lära upp är -24. Har fått lära 3 st hur man ska kyssas mysigt :) och som du beskriver det en disney fågelunge stämmer och sen blev de värsta sagoprinsen :D men jag föll bara över 1 av dom ;)
  • Totoro
    Anonym (uuuusch) skrev 2014-07-02 22:21:05 följande:
    Hehe ja men det räcker ju med en i slutändan! :)

Hmn som jag misstänkte var de av yngre årgång. Och då känns det ju mer ok att man inte hunnit skaffa sig så mycket erfarenhet! Denne mannen är ju gott och väl 20 år äldre än dina lärjungar, då är iaf jag inte lika tolerant...

Jag är ju tydligen lite elak som tycker så men det är så jag skulle resonera i andra sammanhang också, t ex på jobbet - jag förväntar mig ju mer av en konsult med 20 års yrkeslivserfarenhet än en som har 5 års erfarenhet. Och jag skulle ställa mig lite förvånad till att den äldre konsulten inte valt att utveckla sig och lära sig nytt istället för att tugga på med exakt samma arbetsuppgifter i 20 år. Alla har ju självklart inte samma ambitioner, men även i yrkessammanhang är man ingen perfect match med mig om man har låg ambitionsnivå... ;)

Hahaha förstår precis vad du menar :D

det är klart att om snubben har några år på nacken så borde han ju ha viss erfarenhet om han typ inte tycker om att vara en hungrig liten disneyfågel :)
Svar på tråden Han kan inte kyssas!