Inlägg från: Anonym (ingen hit) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ingen hit)

Han kan inte kyssas!

Antingen har man känslan och intresset för att kyssas eller också inte. Han verkar inte ha något av detta.

Har varit tillsammans med några som inte alls kunde kyssas och jag kände att det inte fanns något större intresse av det, sen kan jag tillägga att dessa dåliga kyssare även var dåliga i sängen.

• Anonym (ingen hit)
    Fundersam02 skrev 2014-06-18 18:35:54 följande:
    Det är lite lurigt det där med kyssar och sex. Det behöver inte vara så att kyssen ger en fingervisning om hur personen är i sängen. Jag hade ett ex som var jättebra på att kyssas, men helt okänslig i sängen. Ett annat ex var ganska dålig på att kyssas, men bra i sängen.

Men om jag skulle träffa någon idag, så skulle jag bara fortsätta om kyssen kändes bra. Så kräsen är jag...och singel... Glad
    Är du kvinna eller man Kyss
  • Anonym (ingen hit)
    Anonym (uuuusch) skrev 2014-06-18 18:56:07 följande:
    Jo det är väl den parallellen jag drar också. Om han inte ens vet hur han skall ta i mig med kläder på så känns det ju väldigt tveksamt att han skulle veta vad han skall göra när det blir mer avancerat!
    Har han sex med samma (obefintliga) känsla och teknik som han kysser med så tror jag inte att jag skulle få ut särskilt mycket av det... Rynkar på näsan

För mig är kyssarna 99% av sexet -  före, under och efter. Det är dom som gör att man vill mer med personen när man hånglar - man vill veta vad som finns mer än kyssarna. Man blir nyfiken och vill utforska personen, av med kläderna så fort som möjligt ...om det är så här härliga kyssar man får....mmmm.

Det var nog det han kände när han började klä av dig - att han gillar ditt sätta att kyssas och det gjorde honom tänd.

• Anonym (ingen hit)
    Anonym (smack) skrev 2014-06-18 19:48:20 följande:
    Sen vill jag tillägga att jag för ca 2 år sedan dejtade en kille som jag hade mycket gemensamt med och som jag kunde prata med. Men när det kom till det fysiska så var det totalstopp. Han kunde inte använda någonting, och till skillnad från din kyssupplevelse så var den här snubbens överläpp helt stel och stilla. Bara underläppen som slafsade upp och ner. Det är så svårt att möta en sådan kyss som är så olik ens egen! Det är ju inte att man inte vet hur man ska göra, utan att man gör på ett sätt som inte klaffar med MITT sätt att kyssas. Men iaf, efter jag och den här snubben hade varit något mer fysiska (kram, kyss, hångel), så blev jag fullständigt avtänd och skulle aldrig låta honom ta på min kropp. Så jag förstår dig också!
    Du beskriver det till 100%, det att kyssen man möter ska vara lik ens egen.
Svar på tråden Han kan inte kyssas!