• Anonym (Man)

Han kan inte kyssas!

Jag närmar mig 40 och har aldrig kysst en tjej. Är du säker på att han inte är likadan? Skulle jag lyckas träffa en tjej så skulle säkert första kyssen bli rätt tafatt från min sida.

• Anonym (Man)
    Anonym (Man) skrev 2014-06-18 18:17:16 följande:
    Jag närmar mig 40 och har aldrig kysst en tjej. Är du säker på att han inte är likadan? Skulle jag lyckas träffa en tjej så skulle säkert första kyssen bli rätt tafatt från min sida.
    Sorry, ser nu att han hade ett 20 årigt förhållande bakom sig. Glöm vad jag skrev.
  • Anonym (Man)
    Anonym (uuuusch) skrev 2014-06-18 18:46:50 följande:
    Alltså han har haft ett förhållande i över 20 år så lite erfarenhet måste han ju bara ha.
    Sen tror jag inte alls det är säkert att du skulle vara så tafatt. Tror att det ger sig naturligt för de flesta i stunden och och om man bara börjar lite lugnt och är lyhörd för hur den andres reaktioner så kan det bli hur bra som helst. Om man däremot kör på utan någon som helst känsla så.... !
    Om jag verkligen kommer så långt att jag får kyssa en kvinna någon gång är jag säker att jag kommer att ha en puls på 250 och vara näst intill panikslagen. Svårt att ta det lugnt då. Men får man chansen att öva sig tror jag jag skulle bli riktigt bra för jag tror jag har lätt för att vara lyhörd. Men de är lite OT.
Svar på tråden Han kan inte kyssas!