Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
..och jag tror vi kör på 6 varannan dag denna månad. Kommer nog testa med äl-test oxå, får se..
..och jag tror vi kör på 6 varannan dag denna månad. Kommer nog testa med äl-test oxå, får se..
..och jag är 30 år.
Och vi har bara lämnar bort tvååringen en gång över natten, vi har av olika anledningar inga mor- och farföräldrar som kan ha henne, så vi får hitta andra som hon är trygg med. Hade nog haft henne borta mer om möjligheten funnits, hehe ;)
Denna ägglossning har jag inte känt av alls. Brukar känna massor, men ingenting nu. Konstigt. Fick utslag på äl-stickan så borde iaf ha haft ägglossning tycker jag..
Dock har vi vart trötta och inte myst så mycket vi "borde" ha gjort.. menmen..
Ja vissa ställen står det 12-24 timmar och andra 24-48. Ingen aning om vad som stämmer..
Hehe 12-48 va en bra kompromiss ;)
Och förstås så är ju det individuellt..vissa släpper ju inte ens ägg trots att LH-hormonet finns och visar stegring..
Kanske ngn som tagit äl-test å sen tempat vet mer exakt hur många timmar det var mellan?
Jag har BIM på lördag. Har testat å testat, hur mkt jag än vrider å vänder ser jag inget positivt resultat :( För det borde synas nu tycker jag.. (Gjorde det förra graviditeten).
Ligger hemma med magont å illamående oxå. Blä!
Två negativa gravtest får ni här en bild på. Första gången jag laddar upp en bild, så testar mest hur man gör :)
Detta är 3 h gammalt och jag har vinklat och fotat typ 100 ggr och på detta tycker jag mig skymta ett svagt svagt streck ;)
Vet att jag är "larvig" men jag tror inte ni härinne är sådana som dömer mig!
Jag gör saker jag lovat mig själv att ALDRIG göra: -ladda upp foton på tester på forum -älta ev graviditeter på forum -testa alldeles för tidigt -fota och mixtra med filter för att hitta ett påhittat +
"Det är ju bara att vänta och se om mensen kommer" tänkte jag förut. Det var inte så bara..
Men äl-tester känner ingen skillnad på lh-hormon och hcg-hormon så därför visar ofta äl-test positivt på graviditet oxå (harjagläst).
Så kanske är du gravid stoltmamma?
Såhär ser mina gravtest ut idag :)
Ni ser va? Dock kommer strecken först ca 15 minuter senare..å då vääääldigt svagt, efter en timme ser de ut såhär!
Såhär ser mina äl-test ut. Det lila brukar vara mycket svagare innan mens, det andra (cb) ser ut typ som vanligt..
Oj båda var visst lila, det högra är mkt starkare än vanligt..
OBS ägglossningstest ovan!!
(Och sorry för spam)
Knytets mamma, jag vet att det är så. Och nu har jag bara ett gravtest kvar så jag väntar med det till lördag morgon, så då vet jag verkligen om det är så eller inte! Fast jag tror ju att det är ett plus faktiskt (gravtest brukar inte slå om till positivt efteråt även om det KAN hända någon gång).
Tack för alla grattis!
Jag återkommer om det faktiskt var ett pluseller inte ;)
Lycka till till er oxå, jag var ju inte ensam om att ha bim i helgen?!?!
Var är Tallbarr nånstans? Har inte sett henne på ett tag..
Tack:)
Imorse fick jag "inte gravid" på digitala men på eftermiddagen fick jag "gravid". Så härligt att se! Är så himla glad!!!!
Grattis Cher!
Om allt går bra här blir det BF 29 juni här med :)
Hehe tack ändå bittersweet! Och lycka till med dina spottings åså! Jag tycker inte ni ska ta ett uppehåll med att bli gravida!
Grattis Tallbarr! När är din BF då? Oxå 29e? :)
Jag startade en igårkväll, men inget svar än. Ligger under GRVAVID - syskon
Heter syskon till 2012:an, BF sommaren 2015.
April, Maj är oxå sommar tycker jag ;)
Oxå hoppas jag Bittersweet och fler oxå lyckas snart så ni oxå kan hoppa in där!