Inlägg från: in the making |Visa alla inlägg
  • in the making

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Testning..

Ja lika bra att mysa oavsett..
  • in the making

Hade fullt utslag på äl-testen den 13e men då hade sonen mardrömmar delux så då blev det ingenting, dock dagen innan och efter men jag räknade med mens den 3e ändå. Men inatt drömde jag att jag var gravid, positivt på 4test och allt, så nu hoppas jag även fast jag inte vill hoppas.. :-S

• in the making

Hade fullt utslag på äl-testen den 13e men då hade sonen mardrömmar delux så då blev det ingenting, dock dagen innan och efter men jag räknade med mens den 3e ändå. Men inatt drömde jag att jag var gravid, positivt på 4test och allt, så nu hoppas jag även fast jag inte vill hoppas.. :-S

• in the making

Tänkte ta ett test och se om jag kunde dricka champagne m.m. utan samvetskval ikväll, vad tror ni? Ser vi o syne? Ser faktiskt rosa ut, bim 3e Jan.
  • in the making

Tänk så skönt att höra andras tolkningar oxå.. Tack för gratulationerna hoppas bara att den stannar..

• in the making

Grattis Mami0912!

Vi ligger ungefär lika du & jag då,

BF 12/9 om det vill sig väl för oss

oss.

• in the making

Jag mår som vanligt, aningen ömma bröst och lite hormonkaos i känslorna hittills. Själv då?

mami0912 skrev 2015-01-06 14:45:26 följande:

Stort grattis till dig med Jag har också bf 12/9 men tror jag kommer att flyttas bak några dagar för det har jag gjort med mina två andra

Hur mår du?

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)