Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Tallbarr12 - håller tummarna!

Själv har jag 10 dgr till bim...känns som en evighet!. Nästan hoppas på att få för mycket på jobbet, så jag inte ens hinner tänka på bim o undra om jag är gravid eller ej

• Bittersweet2012

Jag hade hoppat över starksprit o druckit bara vin. Men sen vet jag att man kan få dåligt samvete för attan druckit sprit under veckor mellan ÄL o bim...

• Bittersweet2012

Bim -7 idag och jag vet inte om jag ska tolka detta som symptom eller ej. På nåt sätt vill jag inte ha för höga förhoppningar denna gång....
    För 2 dagar sen fick jag en liten blödning, om man kan kalla det så. Det kom några droppar bruna flyttningar utblandat med färsk röd blöd. Har haft molvärk till o från i några dagar nu, brösten känns lite spända och idag är jag extremt trött. Så gravid eller skengravid - det är frågan!?.

• Bittersweet2012

Jag använder testlagrets tester. Enligt instruktioner så ska det inte spela nån roll när på dygnet man testar, men man ska försöka hålla sig 2-4 timmar om man testar mitt på dan eller kvällen o man ska helst inte dricka vatten precis innan man testar.

• Bittersweet2012

Grattis Ise!!!!
    Va köper man bidrottningsgele? Och va gör man med den? (Förlåt den sista frågan, men jag har aldrig hört om den förr )

• Bittersweet2012

Det va nån som skrev här om Bisolvon kuren. Hur gör man då? Är det under äl man tar eller under fertila dagar? Hur mycket ska man ta? Ska mannen oxå ta det eller gäller det bara för kvinna?

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)