-
Jag ser också ett tydligt streck!! GrattisBittersweet2012 skrev 2014-11-20 07:14:58 följande:Gjorde test precis o jag vet inte om jag vågar tro det...fick ju lite bruna flyttningar igår o molvärket är igång igen... Ser ni ett svagt-svagt streck????
-
Hur går det för dig? Fått utslag på äl-test än? För det borde väl vara dags snart. Håller tummarna!!!cme86 skrev 2014-11-09 21:20:34 följande:Yeeeej mensen kom igår. Aldrig blivit så glad för mens förut. Haha Nu är kroppen förhoppningsvis sig själv igen. Nu längtar ja till Ägglossning!
Från första besöket på sjukhuset till att äggledaren sprack o de tillslut hittade embryonet tog de ca. 1,5 vecka. man kände som som en tickande bomb när man gick omkring o visste att man bar på ett foster som de inte kunde hitta. De tog min högra äggledare. -
Håller tummarna, då kan det bli en fin julklapp.:) för mig går det bara bra, var på ultraljud förra veckan och fick se en livlig bebis och ett hjärta som slog, nytt bf 31/5 men tror fortfarande på ett junibarn.
cme86 skrev 2014-11-25 21:16:49 följande:Knytetsmamma: tack som frågar :) jag tror jag hade ÄL den 21/11. Fick lite tydligare stegring på ÄL-test, men osäker. vi hade iaf sex den 19 och 21/11 hoppas de "räckte" så nu längtar jag ihjäl mig på att tiden ska gå ! Hur går det själv? :)
-
SessanM skrev 2014-12-02 18:38:57 följande:Åh det är så jobbigt att vänta och hoppas hela tiden och sedan behöva bli besviken. :(
Bim på lördag (tror jag iaf..)
Håller tummarna för oss alla!!!!!!!!Spännande, håller tummarna för er båda!! Har ni några symtom eller andra misstankar om att det kan ha tagit sig?cme86 skrev 2014-12-02 21:40:19 följande:Har också bim på lördag (tror jag) lääääängtar
-
Spännande att du känner lite i alla fall men som du skriver, svårt att veta om det beror på kommande mens eller graviditet, håller tummarna. När jag testade plus nu i september fick jag ett svag svagt streck på BIM-3-4 och tog sen ett digitalt på BIM-1 eller BIM (lite osäker på exakt när BIM var) och fick då gravid 1-2 veckor. Men vet också folk som inte plussar förrän på BIM eller några dagar efter. Ska du testa nu varje dag eller vänta till helgen och testa?cme86 skrev 2014-12-03 09:13:06 följande:Sinnessjukt trött. Finnar. Känsliga bröstvårtor vid beröring o de drar o molar i livmodern.
Men allt detta är ju också vanlugt vid pms. Jag vet inte hur ja brukar må/känna mig i kroppen mellan äl och bim då ja aldrig brukar reflektera över det tidigare så ja har ingen aning om de beror på graviditet eller ej. Ena sekunden är jag stensäker på att ja är gravid o andra inte alls! Jättejobbugt. Tog ett test i morse som givetvist vsr helt blankt men det är ju samtidigt väldigt tidigt... Väntan är såååå jobbig! -
En fråga bara, varför testar du två ggr/dag? Är det inte så att hcg är starkast på.morgonurin tidigt i graviditeten? Har du testat nåt idag än? Spännande i alla fall.
cme86 skrev 2014-12-03 12:52:36 följande:Ja de digitala är ju inte lika känsliga så ett sånt vöntar ja med. Har ett gäng hemma från testlagret så ja kommer nog inte kunna hålla mig även fast ja borde. Det är ju egentlugen bara så dumt att testa tidigt då resultaten aldrig är så osäkra. Testar två ggr om dagen. Mina ögon går knappt att hålla öppna då jag är såååå trött
-
cme86 skrev 2014-12-04 08:04:24 följande:Jo så är det men sen har man sett av vissa här på familjeliv som säger sig ha plussat på eftermiddagen ist för på morgonurin. Därför, men jag vet att det är dumdristigt.
Testade mig i morse och helt blankt. Börjar snart gråta floder här.. Två dagar kvar till BIM men hoppas verkligen jag är gravid! Ser ju tyvärr mörkt ut. Snyft. Hur går det för dig?Jag tror att det är svårt att plussa på eftermiddagen INNAN BIM, då är nog morgonurin bäst eftersom den är mest koncentrerad. Sen efter BIM tror jag att man kan få plus när som helst på dagen. Hoppas du får plus imorgon eller lördag när du testar, en del får ju inte plus förrän efter BIM. När testade du plus med ditt andra barn?
För mig går det bra, inne i vecka 15 nu så tiden går framåt. Längtar till RUL som är den 7/1.
Håller tummarna stenhårt för dig!!! -
Oj, stort grattis!!! Hoppas också att den lille vill stanna. Jag fick ma i somras så när jag blev gravid nu igen i september var jag riktigt nervös och trodde också hela tiden att det inte skulle gå bra. Men var på ultraljud för 2 veckor sen och allt såg fint ut och är nu i vecka 15. Håller tummarna!!!AnnC skrev 2014-12-05 09:25:40 följande:Köpte ett RFSU testa tidigt test när jag var i affären förut. Den visar ju jättetydligt plus! Och mina skitstickor svagt men plus. Vågar ändå inte bli alltför glad!
-
Hur går det? Testat nåt i helgen?
cme86 skrev 2014-12-04 08:04:24 följande:Jo så är det men sen har man sett av vissa här på familjeliv som säger sig ha plussat på eftermiddagen ist för på morgonurin. Därför, men jag vet att det är dumdristigt. Testade mig i morse och helt blankt. Börjar snart gråta floder här.. Två dagar kvar till BIM men hoppas verkligen jag är gravid! Ser ju tyvärr mörkt ut. Snyft. Hur går det för dig?
-
Åh nej v ad jag är ledsen för din skull. Hoppas verkligen att du kan njuta av pausen nu och att 2015 blir ett toppenår för digAnnC skrev 2014-12-13 06:39:10 följande:Nu börjar det blöda... Inget bad o ingen augustibebis sen så skiter jag väl i badet i det stora hela men ni fattar...