Inlägg från: Tallbarr12 |Visa alla inlägg
  • Tallbarr12

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Jag fick positivt äl-test i tisdags morse (första dagen med positivt) och är nästan hundra på att äl var igår kväll, shit va ont jag hade... Men är inte säker på hur äl-smärtan är värst, före eller efter ägget släpper.

• Tallbarr12

Här är jag! Söt du är som tänker på mig! Har haft fullt upp på jobbet ett tag och är iväg på konferens denna veckan. Hade äl för en vecka sen men inte hunnit känna efter symptom riktigt.

Håller tummar och tår för några plus här inne snart!!

• Tallbarr12

Jag gick upp 16 kilo ungefär. Ligger på gränsen mellan undervikt och normalvikt i vanliga fall och hoppades på att få behålla några graviditetskilon, men de trillade av och några till på köpet tyvärr. Höll inte koll på när de försvann (jag ville ju behålla dom...) men magen tog nog 8-9 månader att gå tillbaka någorlunda.

• Tallbarr12

Hur går det för er här inne? Jag väntar på bim jag, äl+12 idag tror jag... Tänkte vänta till i helgen med att testa, känner inga symptom alls och är less på att testa på morgonen och få mens på eftermiddagen... 

• Tallbarr12

Lycka till bittersweet!

Håller tummar och tår för er andra som också har bim närmaste dagarna.

• Tallbarr12
    Bittersweet2012 skrev 2014-10-21 15:52:45 följande:

Har bim på fredag, men tror inte att blir nån plus denna månaden heller (har haft bruna flyttningar i nästa en vecka nu, så det är ingen bra tecken...). Ska till gyn imorgon o hoppas att kan ge mig några svar, samtidigt är jag riktigt nervös att höra att det är nåt allvarligt...

Hur har det gått idag?
  • Tallbarr12
    AnnC skrev 2014-10-23 12:22:45 följande:

Känner mig lite smått desperat just nu....

Förstår att det känns jobbigt, man har verkligen sina ups and downs... Hjärta 
  • Tallbarr12

Bim idag (äl+14) och ingen tillstymmelse till mens än... Och inga test har jag hemma, så får gott vänta och se...!

• Tallbarr12
    1StoltMamma skrev 2014-10-24 08:22:33 följande:

Gjorde nyss ett test bim-6 och de dök upp ett super svagt streck! Hoppas de blir starkare nu och inte är något dumt spökestreck !

Åh! Håller tummar och tår att det blir starkare!
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)