Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Köpte ett RFSU testa tidigt test när jag var i affären förut. Den visar ju jättetydligt plus! Och mina skitstickor svagt men plus. Vågar ändå inte bli alltför glad!
Köpte ett RFSU testa tidigt test när jag var i affären förut. Den visar ju jättetydligt plus! Och mina skitstickor svagt men plus. Vågar ändå inte bli alltför glad!
2 veckor sedan (troligtvis) äl och dag 43. Förra cykeln var 40 dagar.. Jag vågar inte testa, är så rädd att bli besviken. Får se om jag vågar i morgon eller avvaktar till söndag/måndag.
Tack tjejer :) Jag testar i morgon!!
Det gick inte bra :( Utan tvekan negativt. Ska ringa gyn i morgon och boka tid för att se om jag kan få hjälp med att korta ner min cykel. Är på dag 44 idag... Kommer ju ta jätte lång tid att få till ett plus om vi bara har chans ca 1 gång varannan månad.
Denna väntan... 10 dagar till bim, känns som en evighet!
Nån annan som är kvar här som har bim i december?
Ååååå vad frustrerande!!!! Är inne på dag 47 (!!!!) nu och ingen mens i sikte öht, så himla irriterande. Och känner mig absolut inte gravid samt att jag ju testade negativt i helgen. Det måste ju vara något som inte står rätt till med min kropp. Jag hoppas verkligen att jag kan få hjälp när jag ska till gyn i februari..
Känner mig så sjukt bitter nu.
Bittersweet: de hade ingen återbudslista utan jag måste själv ringa och kolla i så fall.
Oj, ledsen för deppigt inlägg ;)
Jag pluggar så hade ju gärna sett att det blivit ett sommarbarn. Nu känns det nästan som att vi borde vänta lite för att inte ev få bebis mitt i terminen, gissar att det skulle bli jobbigt med tex csn.
Bittersweet: jag har försökt nå en privat mottagning men de verkar omöjliga att få tag på samt att det tom står på deras hemsida att de har lång väntetid. Ska dock kolla upp om det finns något mer i närheten.
Nu börjar det blöda... Inget bad o ingen augustibebis sen så skiter jag väl i badet i det stora hela men ni fattar...
Jag får väl försöka att låta bli att testa ett par dagar... Känner mig frustrerad o stressad nu... Har så mycket på jobb att jag tom börjat känna av hjärtklappningar . Tur att jag går på semester imorgon. Testet imorse va inte mycket starkare än igår...suck! Bim idag om jag räknar från senaste blödningen och bim -3/4 om jag räknar från ÄL.