Inlägg från: Missciss |Visa alla inlägg
  • Missciss

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Usch AnnC vilken hemsk sak att gå igenom!! Det ska ingen behöva göra! Och jag tycker visst du är stark, det måste man vara, eller iaf blir man av att gå igenom sådana saker.. Har du bra stöd av familj å vänner?

Ibland har jag oxå alldeles för ont av ägglossningen, så jag inte klarar att ha 6. Denna månaden är konstig, jag har fortfarande ont, är fjärde dagen jag har ont nu, det måste vara bidrottningsgelens fel?!

Hur kort är en förkort lutefas? Är lite rädd att jag har det..

• Missciss

..men hur länge sen var det Emmie försvann? Förstod det som att det var ett år sen, men jag missuppfattade nog? Det är bara några månader sedan?

• Missciss

Vet inte vilket ord jag ska använda så det blev "försvann". Hoppas du inte tar illa vid dig. All styrka till er!

• Missciss

Jag tänker att ett till barn kan lindra sorgen.. men jag vet inte. Tiden är ju det enda som läker sår säger dom, även fast jag inte tror att en sådan sak kan läkas, man måste nog bara lära sig leva med dig eller liksom "vänja sig" vid känslan. Men jag tror absolut att ett till barn gör det lite lättare!

Min luteal(eller vad det heter)fas var 12 dagar sist, så det kanske inte alls är för lite då!

• Missciss

Jag fick mens på kvällen och jag började med bidrottninggele dagen efter, så typ dag ett, möjligtvis dag 2 blev det. Dag 3 är nog tillräckligt i tid att börja!

• Missciss

Ny bim-lista kanske?

Missciss: bim 24 september

• Missciss

..men 11 sept var ju igår!?

Annars e det inthemaking och knytets mamma som har bim snart, bara fem dagar kvar..

• Missciss

Nej..jag förvirras av alla namn.. Stolt mamma har bim snart.. Å knytets mamma har bim samtidigt som mig typ :)

• Missciss

Inga restriktioner på hur fort man FÅR bli gravid igen xarxia?

• Missciss

Min ägglossning var ju två dagar tidigare denna månad å va bara en slump att jag testade egentligen, men testa tidigare tycker jag!!

Jag har jätteömma bröst. Så skumt! Kan det oxå vara bodrottninggelen? Eller är det psyket som spökar? (Är absolut inte ngn graviditet iaf, alldeles för tidigt)

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)