Inlägg från: WillhiamsMamma |Visa alla inlägg
  • WillhiamsMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Trist Förstår precis vad du menar, man blir ju så nedslagen varje månad. Har ni försökt länge? Jag sålde dotterns vagn häromdagen, så bitter är jag

Ultiva skrev 2014-08-17 09:14:17 följande:

Klart man hoppas in i det sista. Nada Zero här. Får vänta en månad till. Men jag börjar ge upp lite. Håller på att rensa ut dottern leksaker som hon blivit för stor för. Är det idé att spara för syskon eller ska jag göra mig av med det? Usch, vad jag blir negativ! 

• WillhiamsMamma

Hej allihop! Den molande värken har hållet i sig sedan äl och gör fortfarande men nu har jag även börjat få riktigt ont i ryggen och det krampar emellanåt så nu kommer nog mensen med dunder och brak vilken dag som. Nya tag. Håller tummarna för er som väntar på bim.

• WillhiamsMamma

Till alla er som kämpar är mitt tips att sluta kämpa. Vi bestämde oss för att strunta i allt vad heter stress och sluta försöka.

Vi har endast haft sex två gånger (samma dygn) senaste månaden men det räckte tydligen

Tog en weekend till München och Berlin och jag har inte tänkt på graviditet eller att testa. Hade en blödning 4 dagar efter vi myst men tänkte då att det är nog mensen som spökar. Förstår nu att det måste varit en nid blödning. Har inte mått annorlunda mer än att jag känt mig uppsvälld, vilket jag trodde berodde på för mycket fika senaste veckan Håller tummarna för alla andra i tråden. Har inte varit inne på ett tag men om jag förstod rätt så kämpar de flesta fortf.

Helt galet att man kan bli såhär lycklig av ett litet streck. Ska ta digitalt i em också när jag varit på Apoteket.

• WillhiamsMamma

Eller igår. Beroende på hur mensen hade tänkt komma denna månaden. Har varit lite upp och ner senaste månaderna.

• WillhiamsMamma

Jag testade minus med dottern fram till bim -1. Håller tummarna för ett fett plus nästa vecka

KnytetsMamma skrev 2014-09-19 07:48:18 följande:

Spännande!!! Jag har BIM på onsdag/torsdag nästa vecka och testade dumt nog idag, ett fett minus 

• WillhiamsMamma

Tack allihop. Nu hoppas jag att mitt plus smittar av sig och att det äntligen trillar inte lite plus här i tråden

• WillhiamsMamma

Å vad skoj, då är vi iaf två än sålänge. Jag har bf 27/5. Alltså min egen födelsedag min dotter är född i dec -12.

E88 skrev 2014-09-20 00:02:31 följande:

Stort grattis!! När har du bf? När är din 12:a född? Jag har bf 20/5 och har en son född i april 12. :)

• WillhiamsMamma

Var ju tvungen att ta ett digitalt också Precis som jag trodde i veckorna också. 2-3 betyder ju 4-5 enligt läkarna och jag är ganska säker att jag är i v.4 då vi bara hade sex en gång månaden som gått.

Tycker det är så himla roligt och komiskt att bebis blev till på mannens födelsedag och är beräknad till min.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)