Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Äh känns okej, vi har nyss fått nycklarna till vårat nya hus som ska ytrenoveras och det blir ju lättare som ogravid
Äh känns okej, vi har nyss fått nycklarna till vårat nya hus som ska ytrenoveras och det blir ju lättare som ogravid
Tack tallbarr, känns fantastisk roligt med huset.
Men alltså kroppen nu då, ska jag räkna det lilla som var som mens ellee hur ska jag tänka.. Det blev max en light flow tampong toltalt kanske..
Wie nu verkar mensen äntligen ha kommit (igen) nu vill jag inte se den förrän nästa sommar tack..
Jag gissar på tre eller fyra plus inom en månad! Håller tummarna för fler.. Sov gott allihop!
Men hallå här är man borta ett par dar och plussen rullar in! Grattis till grynen!
Spännande tallbarr!
Tassiemon ladda om och sikta på ett oktober-plus med mig =')
Varför byta ut trevliga tjejer
Haha typiskt tallbarr, det var visst inte meningen att du skulle få veta idag..
Mens igen :( Blir försök nr 16 nu
Tråkigt AnnC!
Okej hoppas du får komma snart och få ordning på hormonerna om det är de son strular Bittersweet.
Ego: äl har passerat och vi har gjort det vi kunnat, bim borde bli kring den14e oktober.
En fråga bara: Om äl-testerna var negativt, superstarkt, starkt och sedan negativt dag fyra borde väl äl ha varit över fjärde dagen eller??
Allright då borde vi prickat in det hela.. Hoppas hoppas
så länge barnet är med någon som det är tryggt med ser jag inget fel i att lämna bort barnet. det kan ibland vara riktigt behövligt. vi har dock bara lämnat bort lillen över natten vid två tillfällen hittills.. del pga hans nattskräck , dels eftersom vi inte vill vara utan honom och dels eftersom vi inte kännt behov av det mer.
välkommen sajoh! jag fyllde trettio i våras och min sambo är trettiotre .