Inlägg från: Tallbarr12 |Visa alla inlägg
  • Tallbarr12

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Xarxia skrev 2014-08-13 10:13:22 följande:

Blev så konfunderad igår när mensen inte dök upp. Den brukar va väldigt punktlig. Samtidigt som jag inte känner av några grav-tecken alls. Åkte iaf och köpte ett sånt där clear blue test med veckoindikator. Och minsann, där står det gravid 1-2!! Känner mig fortfarande väldigt avvaktande då jag inte på något vis känner av att jag skulle va gravid, men det kommer väl sjunka in. Jag hoppas det smittar av sig så det trillar in fler pluss här nu!!

Men grattis, så roligt!! 
  • Tallbarr12
    in the making skrev 2014-08-19 20:49:35 följande:

Hur går det för er i väntan på bim??

Här kom mensen och jag får nog räkna om min cykel till 28/29 dagar istället för 32 som förut, äl-test vore kanske lättast för att få koll på kroppen ändå.. Aja påt igen bara smile1.gif

Ah, trist att mensen kom inthemaking!

Jag går och rullar tummarna inför bim jag, antigen onsdag eller lördag... Men är smått illamående och har blivit rejält känslig för lukter, trög i magen mm, så jag hoppas rätt rejält! Men ska inte testa förrän till helgen tänkte jag...
  • Tallbarr12

Jag hade också druckit.

Dock ska jag på afterwork ikväll och är mer osäker på att dricka, känns inte så lockande faktiskt.

• Tallbarr12
    Missciss skrev 2014-08-20 11:27:59 följande:

Det låter ju lovande Tallbarr!

Så länge gravtestet visar negativt hade jag druckit alkohol ändå!

Jag har BIM om 8 dagar enligt appen, men denna månad är chansen pytteliten att det blivit ngt här :( Hade ingen äl-värk som jag brukar ha å testen blev aldrig så starka. Hade 6 tre dagar iaf.
    Kan det va så att man inte har ägglossning ibland?

Min senaste teori är att jag är så söndertrasad efter senaste förlossningen att spermierna inte hittar fram till livmodermunnen. Det är liksom massa återvändsgränder..hmm..

Jag har för mig att det är normalt att ha ägglossning ca 10 av 12 cykler på ett år, men minns inte säkert.
  • Tallbarr12

En av städerskorna på jobbet frågade nyss hur gammal min "bebis" är (snart 2 år) och fortsatte med att jag är lika smal nu som innan (jo tack, hade gärna gått upp några kilo om det gått) och undrade till sist om det inte var dags för en till snart (jo tack, vi jobbar på det)... Mumlade ett "mmm" som svar på båda frågorna... Fan va mycket lättare det hade varit om man bara hade struntat i sociala koder och bara svarat som man kände och tyckte...

Har haft ägglossning i helgen samtidigt som min mamma varit på besök, så fick bli väldigt tyst och osexigt mys några gånger nu. Dessutom är vi hos min syster och delar rum med E nästa ägglossning och gången efter så fyller E år så då har vi nog oxkså besök... Bra planerad höst, verkligen!

• Tallbarr12

Jag tror jag har bim 20-21a men siktar nog mentalt på 23e istället. Får nog bli äl-tester nästa månad! Men visst har man sex tillräckligt ofta så lär man ju pricka någorlunda ändå...

• Tallbarr12
    in the making skrev 2014-09-13 21:59:39 följande:

Hm mensen har inte kommit igång än, borde ha varit fullt ös idag men minimalt.. Förvirrande.

Fast nu när jag skriver det här lär den komma igång snart smile1.gif

Spännande! När har du bim?
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)