Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Åh, jag är helt pirrig....kan inte förstå att det är sant. Får bara hoppas att det får stanna denna gång eftersom vi fick ma i juli....
Åh, jag är helt pirrig....kan inte förstå att det är sant. Får bara hoppas att det får stanna denna gång eftersom vi fick ma i juli....
Tog ett nytt test i morse men tyckte inte det blivit så mycket starkare sen igår :( så nu är jag orolig att det inte kommer stanna kvar....ska ta ett digitalt på torsdag eller fredag och står det där att jag är gravid får jag väl lita på det. Är ju fortfarande på BIM-1 eller 2 så det kanske kan vara svagt fast det är ett plus....
Tack!!! Det hoppas jag med. Hade eg sagt till mig själv att inte testa innan bim för det finns ju en liten risk att man får ett väldigt tidigt missfall och då är det ju nästan bättre att inte veta....men nu är det som det är och jag hoppas jag får bra besked på torsdag/fredag.
Borde ju inte ta test varje dag för det oroar mer än nödvändigt när jag inte tycker att det ökar något, ser ni nån ökning sen i måndags?
Måndag:
Kunde inte hålla mig till imorgon utan testade nu på eftermiddagen.
Nu tror jag att jag vågar tro på det