Inlägg från: SessanM |Visa alla inlägg
  • SessanM

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Jag är i något sorts ingenmansland.. Testade neg i lördags men har fortfarande inte fått någon mens. Vet dock inte exakt när bim var/är så om jag kan vänta (och mensen håller sig borta) testar jag igen på lördag. Håll tummarna för dig då :) Jag mådde illa i slutet av förra veckan och har mensvärk samt att jag är tröttare än vanligt, men vi får väl se vad som händer..

• SessanM

Gjorde ett test nu på morgonen, dag 40 i cykeln... Har haft massa symtom men testade negativt. Jag trodde verkligen att det skulle bli + Kanske får ringa och boka tid för att kolla upp varför jag är så oregelbunden, det ställer ju verkligen till det när man vill bli gravid.

• SessanM
    cher82 skrev 2014-10-25 07:19:09 följande:

Ett tag sedan jag var aktiv här, har haft sån frustration över att det inte funkar.

Men idag tjejer, efter försök nr 17 fick jag i morse ett starkt fint + på stickan! :)

Grattis Vad kul efter så lång tid!
  • SessanM
    Ultiva skrev 2014-10-27 13:25:39 följande:

Grattis alla ni som plussat! Vilka är vi kvar här inne nu?

Jag!

Och det var väldans vad många plus oktober bjudit på! Kul! Stort grattis till er :)
  • SessanM

Och jag hoppas på att plussa i samma månad som sist. Då vart det 18/11 :)

• SessanM

Var ett tag sedan jag var inne här nu.

Jag är hemskt ledsen för er skull som på ett eller annat sätt fått missfall. :(( Hoppas som någon skrev att nästa plus kommer fort!

Här har inget hänt på bebisfronten mer än att jag har magkatarr vilket troligtvis beror på stress och därför kanske påverkar bebisskapandet i den månen. Dock ingen fara i övrigt :)

• SessanM

Vad spännande stoltmamma! Håller tummarna :)

Vad tråkigt att det inte blev något bittersweet :(

Själv har jag (troligtvis) precis haft ägglossning och inväntar nu bim.. Får väl se, men har inga större förhoppningar.

• SessanM

Jag inväntar bim som borde bli nästa vecka om jag gissat rätt på tid för äl.

• SessanM
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-01 11:10:50 följande:
    Har du några symptom? smile1.gif
    Inte direkt..

Lite ont i magen och illamående, men kan lika väl vara min magkatarr..

Tycker dock brösten är lite känsliga, men inbillar mig säkert :p
  • SessanM
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-02 15:49:40 följande:
    Håller tummarna! smile1.gif när har du bim?

Själv tror jag att jag är riktigt skengravid! Om jag tänker rätt så hade jag ÄL i fredags/lördags och redan idag känner jag lite stick o brösten o väldigt lätt molvärk i magen. Såhär tidigt kan man ju inte känna det?! Känns som att det blir ett stort besvikelse runt den 18/12...
    Åh det är så jobbigt att vänta och hoppas hela tiden och sedan behöva bli besviken. :(

Bim på lördag (tror jag iaf..)

Håller tummarna för oss alla!!!!!!!!
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)