Inlägg från: Missciss |Visa alla inlägg
  • Missciss

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Grattis! Va kul med ett plus i tråden, det första!! Hoppas det kommer många fler snart!

• Missciss

Min dotter ska få sin första kusin, de har precis passerat vecka 12 nu och jag är hur glad som helst, men jag är oxå hur avundsjuk och bitter som helst! Hade hoppats vi kunde synka våra graviditeter, men det verkar tyvärr inte bli så :( *ledsen*

• Missciss

Dwt är samma för mig bittersweet, jag gar ont å har flytningar men svagt streck bara på äl-testet. Inte för att det spelar nån roll eg då mannen inte är hemma ändå.
    Men vet inte om ägglossningen har varit eller kommer vara..
    För efter posirivt test är det ju oxå 24-48h tills ägglossningen faktiskt sker.
    Så kanske har vi båda missat den?

• Missciss

..eller så kommer den imorrn kanske? *hoppaa*

• Missciss

Williamsmamma: alltså må illa å kräkas kan ju vara grav-symptom, men dålig mage?? Låter ju som nån slags magsjuka.. Fast hoppas jag har fel å att du mår dåligt pga något bättre i magen :)

• Missciss

Det låter ju lovande Tallbarr!

Så länge gravtestet visar negativt hade jag druckit alkohol ändå!

Jag har BIM om 8 dagar enligt appen, men denna månad är chansen pytteliten att det blivit ngt här :( Hade ingen äl-värk som jag brukar ha å testen blev aldrig så starka. Hade 6 tre dagar iaf.
    Kan det va så att man inte har ägglossning ibland?

Min senaste teori är att jag är så söndertrasad efter senaste förlossningen att spermierna inte hittar fram till livmodermunnen. Det är liksom massa återvändsgränder..hmm..

• Missciss

..jag ska få mens om 2-5 dagar...och vet att jag kommer bli så besviken så jag tänkte jag skulle testa lite olika "huskurer" nästa försök. Bisolvon e ju ett tips, hur ska man dosera? Vad finns det mer för tips? Läste om bidrottbinggele nånting i en annan tråd, men var får man tag på det?

• Missciss

Åh gratti till pluset! Jag blir avundsjuk!

Var köper man bidrottninggele?

• Missciss

Nu har jag beställt bidrottninggele :)

• Missciss

Jag köpte från länken ovan, svensk hälsokost, den kom upp när jag googlade. Men vet inte hur mycket jag ska ta åså, det har jag inte hittat när jag googlat..

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)