Inlägg från: Tessi1983 |Visa alla inlägg
  • Tessi1983

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej tjejer! Hoppas det går bra för er med alla äl stickor mm... Själv väntar jag in bim nån gång denna vecka, känner inget speciellt förutom att humöret svajar! Ska på bröllop på lördag så gör nog ett test på morgonen in inte mensen dykt upp.

• Tessi1983
    Ise skrev 2014-08-27 10:22:46 följande:

Fick ett plus idag! (Tror jag!?) BIM-2 :)

phprfvrrU62098.jpg

Grattis!!!!!
  • Tessi1983

Sitter å väntar på att posten ska komma med tester ????. Har bim denna vecka nån gång, och jag har såååån mensvärk fest utan mens ännu. Ska på bröllop i morgon så känner att jag måste testa idag eller morgonbitti. Men om jag är gravid hur i sjutton ska jag kunna avstå dricka utan att mina vänner fattar haha!!

• Tessi1983

Här blev de full fest i helgen, testade neg. Men fortfarande ingen mens, har den inte kommit innan fredag får jag mig ringa barmorskemottagningen o fråga vad de e som händer...

• Tessi1983
    rosali84 skrev 2014-09-02 00:07:21 följande:

Här har mensen precis satt igång igen :( Blir försök nr 15 nu :(

Å vad trist! Kämpa på <3
  • Tessi1983

Är det nån här som ätit minipillerna exlutena?

Om ja hur var de när ni slutade? Jag har haft mens hela tiden när jag ätit dem och slutade mitt i mensen i juli. Men sen har den varit puts veck förutom 3 dagar med bruna flytningar i augusti.

Jag kan ju dock ha fått en längre cycel men men ska testa mig på fredag igen om den inte dykt upp är de fortfarande neg får jag nig ringa nån....

• Tessi1983

Fick hem testen från testlagret idag o kunde inte hålla mig. Å jag fick 2!!! Sträck!!! Wiii

• Tessi1983

Helt galet jag som började tänka i banorna att nått blivit fel o att jag behövde träffa en läkare typ.... Lättad till tusen började bli så orolig!

• Tessi1983
    Xarxia skrev 2014-09-09 19:24:58 följande:

Hej igen tjejer! Här har det hänt en hel del sen jag fick mitt plus. En knapp vecka efter jag plussat fick jag en ordentlig blödning med klumpar så jag tog för givet att missfallet var ett faktum. För att göra en lång historia kort så sitter jag här 3 veckor senare med en bortopererad äggledare efter ett konstaterat utomkvedshavandeskap. Så vi är tillbaka på ruta ett igen och även om jag helst av allt bara vill bli gravid igen så är det med skräckblandad förtjusning. Blir att bara låta kroppen återhämta sig nu så får vi se hur allt känns sen.

Men fy vad tufft!

Jag hejar på er alla tjejer och hoppas att ni plussar snart <3
  • Tessi1983
    WillhiamsMamma skrev 2014-09-19 07:05:00 följande:

JAAA! Äntligen! 18 månader och ett mf. Snälla lilla groda stanna kvar nu. V4+2 enligt mensen.

phpajfzgR28463.jpg

Grattis!!!!! Skönt med lite ner plus!
  • Tessi1983
    KnytetsMamma skrev 2014-09-24 16:14:58 följande:

Kunde inte hålla mig till imorgon utan testade nu på eftermiddagen.
    Nu tror jag att jag vågar tro på det Glad

Grattis!! Å vad roligt med mer plus.
  • Tessi1983

Grattis till alla plus i tråden!!

Håller tummarna för er som är kvar, kämpa på!

Här går vi in i vecka 13 idag ?

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)