Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Tog ett test idag men var negativt, är dock bara på bim-5 eller 6. Hoppet finns ännu, känns på något sett som detta är månaden jag får plus. Hoppas hoppas hoppas
Tog ett test idag men var negativt, är dock bara på bim-5 eller 6. Hoppet finns ännu, känns på något sett som detta är månaden jag får plus. Hoppas hoppas hoppas
Tack! Jag måste hålla mig och testa först imorgon, hoppas också innerligt men vill inte bli besviken. Du då - När är BIM?
Tog ett till idag , Hur vanligt är de med spök på Clearblue ? Fick ett svagt knappt så ögat kunde se. Är så Bim -4 eller 5. Men säkert inbillning, får ta nytt test på söndag
Hängde med hur bra som helst! :) Förstår tankegången. Ska också kolla om jag har hormonbalans nästa vecka. Har redan pratat med en gynekolog som tyckte det var onödigt att ens börja kolla vis blodprov pga mensen är regelbunden och på undersökn såg allt bra ut osv. men jag vill ändå veta.
Det där med temp har jag hört är en opålitlig metod, kanske bra i kombination med andra, men inte enbart. Hoppas du får klarhet i din lutealfas! (ps. det där med förklimakterie är nog inte aktuellt för oss, bara mina tankar som rusar, det är ju väldigt ovanligt i vår ålder och dessutom så kan man i fertilitetsfrågor titta på sin mamma -man brukar tydligen följa samma ålder ungefär)
Hur går det 1stoltmamma, klarar du hålla dig till imorgon eller har du testat nåt idag?
Haha nä testade idag, kunde inte hålla mig. Tycker mig ana något på detta testet med men mycket mycket svagt detta också. Men har så himla ont i brösten och de brukar jag inte ha vid denna tiden. Men är lite orolig att de är så svagt. Med förra barnet + Jag starkt Bim-2. Men håller tummarna att de är något och inte spök!