• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

1StoltMamma skrev 2015-01-09 09:14:11 följande:
    Är väl mer att man inte vågar hoppas. Men vet nu att vi prickat in äl svart på vitt.. när har du Bim?
    Då så, men jag förstår vad du menar! Bim på måndag, om min lutealfas fortfarande är 11 dagar, vet ju inte riktigt nu efter missfallen!
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-01-09 09:22:47 följande:
    Molvärken har fortsatt att komma och gå, men inga mer känningar än så... Blir nog inget test förrän i slutet av nästa vecka, bim borde vara runt onsdag.

Ska du testa imorgon?
    Ah, jag beundrar er som inte testar förrän efter bim här blir det test imorgon
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-01-09 17:08:41 följande:
    Vet inte om det är så mycket att beundra egentligen, tycker bara att det är världstrist med negativa test!

Lycka till imorgon!
    Så klart, men är man nyfiken så man inte kan vänta så är det beundransvärt, enligt mig
  • AnnC
    1StoltMamma skrev 2015-01-09 20:53:00 följande:

Om man nu ska känna efter lite eller behöver inte lämna efter så mycket för jag har hemsk molvärk idag!.. Hoppas de är tecken på något gott

Det får vi verkligen hoppas då!
  • AnnC

Jag blir så trött, om jag trixar lite med bilden så ser jag ett jättesvagt streck. Men så har det ju varit de senaste två månaderna äl+10, och med mina två barn har jag plussat mycket starkare äl+10.

So here we go again

• AnnC
    KnytetsMamma skrev 2015-01-10 08:17:28 följande:
    Har du nån bild? Äl+10 är ju väldigt tidigt att plussa och det kan ju variera från barn till barn. Förstår dock din oro med tanke på din bakgrund men du kan väl försöka ha lite is i magen och inte testa igen förrän i mitten/slutet av veckan?
    Puh, ja.. Tror du jag klarar det

• AnnC

Ser så ofräscht när man ser alla små partiklar när man trixat med bilden

• AnnC
    KnytetsMamma skrev 2015-01-10 08:31:44 följande:
    Lite svårt att se men visst tycker jag mig ana ett svagt streck Glad
    Det har sett ut precis så här äl+10 de två senaste, sen på äl +12 har det synts tydligt
  • AnnC
    KnytetsMamma skrev 2015-01-10 08:44:03 följande:
    Men då håller jag tummarna stenhårt nu då att pyret vill stanna :)
    Ja vi får se, jag är ändå långt ifrån säker på att det är nåt öht. Ska ta ett till test andra morgonkisset, brukar va mer koncentrerat på mig, om jag inte dricker nåt emellan så klart sen väntar jag till dag 12 o ser om det blir tydligt som sist. Isf ska jag försöka vänta en vecka med nästa test, hur det nu ska gå till!
  • AnnC
    KnytetsMamma skrev 2015-01-10 08:57:30 följande:
    Kan du inte be någon plocka undan testen så du inte vet var de finns nånstans och sen ge dig ett på dag 12? Då har du inte så mycket val än att vänta. Men jag vet själv hur svårt det är att vänta. När jag plussade nu i september hade jag lovat mig själv att inte testa förrän absolut tidigast på BIM men lik förbaskat testade jag på BIM-4, dock hade jag tur att man redan då så en svag skugga. När jag var gravid första gången testade jag inte förrän på BIM+7, fattar inte hur jag klarade av att vänta så länge.....
    Kanske ber min man ta hand om testen sen då. Ska bara testa eeen gång till först haha, snacka om testmissbrukare!!

Oj bim+7, ja det är väl så man ska göra egentligen!
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)