• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Bittersweet2012 skrev 2014-12-20 10:09:36 följande:

Vågar jag hoppas?!?? phpTeEBE893473.jpg

Klart man ska våga hoppas! Vad roligt! Ger mig hopp också
  • AnnC
    rosali84 skrev 2014-12-21 09:36:53 följande:

Vi berättade i v 9 för min familj och sen blev det nog v 10-11 (kommer inte riktigt ihåg) för sambons familj. Om det nu är så att jag är gravid nu, så kommer vi nog "ofrivilligt" att få berätta tidigare. Svårt med jul- och nyår annars ;)

Lägger in en bild till oxå. Börjar nog nästan tro på det här iaf nu :) Testen från förrgår (överst), igår (mitten) och idag (underst). Ser ingen ökning, men inte kan väl 3(!!) test visa fel? php6dfV8447428.jpg

Du är helt klart gravid. Sen är det ju det där med ökningen, jag ska nog inte testa varje dag nästa gång utan kanske vänta en vecka till nästa test för då ska det ju definitivt synas ökning. Får se om man klarar det, det blir en utmaning. Säger grattis till dig iaf!
  • AnnC
    littlejoanie skrev 2014-12-22 07:31:43 följande:

Äntligen ett starkt positivt gravtest på bim+2.

Grattis!!
  • AnnC
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-22 08:21:33 följande:

Blev lite trött på testlagrets tester o köpte ett digitalt igår. Efter knappt 1 minut stod det gravid smile1.gifphpUVsiDp15785.jpg

Åh 2-3 också vad skönt! Grattis! Är glad för er skull OCH avundsjuk
  • AnnC
    rosali84 skrev 2014-12-22 09:25:23 följande:

Kanske börjar tro på att det faktiskt är sant iaf nu :) Efter 18 låååånga månader har vi äntligen lyckats!! phpxs44uu25902.jpg

Grattis!
  • AnnC

Själv var jag hos reumatologen nyss och fick veta att jag har mycket antikroppar. Säker på att mina mf har med det att göra. Har lämnat 6 rör med blod precis, så får vi se vad de visar vidare.

Skulle kanske försöka vara nöjd med dottern o inte skaffa fler barn men jag vill ju så gärna att hon ska få levande syskon. Och speciellt nu eftersom hon inte fick behålla sin syster. Usch vad jobbigt allt är.

• AnnC

Har läst på lite om det läkaren ev misstänkte, behandling är blodförtunnande vilket jag redan ska ta vid ny graviditet så det känns ju bra.

Ger inte upp riktigt än men alltför många ggr känns det nära. Andra dottern dog till följd av min sjukdom, så ni kan förstå jag är extremt besviken på min kropp. Att jag ens vågar försöka igen... Innebär att längtan är så mycket större än rädslan.

• AnnC

Ska tillägga att jag inte visste om sjukdomen innan så blir ju helt annan övervakning nästa gång, om det nu blir nån nästa gång.

• AnnC
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-23 08:16:12 följande:
    Va tråkigt med sjukdomen! Förstår att det är jobbigt o frustrerande, men tappa inte hoppet!!!! Kramar
    Önskar någon kunde spola fram nåt år och att jag får se att allt blir bra. Är det för mycket begärt?

Hur mår du?
  • AnnC
    1StoltMamma skrev 2014-12-23 07:31:27 följande:

Och där kom mensen. Förstår inte varför de inte vill sig denna gången. De gick så fort med första?.. vill nästan bara bryta ut i tårar... Nu går vi in på försök nr 7, hoppas hoppas att 2015 är ett bättre år och att de gärna börjar bra. Någon med Bim i januari? Nytt Bim här 21\1

Usch vad tråkigt! 2015 måste bli vårt år!!

Äl börjar närma sig här så bim blir in på januari nån gång. Vi kör nog på trots allt var det så tidiga mf.
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)