Inlägg från: WillhiamsMamma |Visa alla inlägg
  • WillhiamsMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

{#emotions_dlg.flower} I väntan på syskon {#emotions_dlg.flower}

- Knytetsmamma, dotter född juni-2012, precis haft ma så väntar på att få starta med pergotime igen för nytt försök

- Ultiva, dotter född juni -12. Började bebisverkstaden i juni.

- Jamtlandstaus, sladdis (dotter) född juli -12 och vill nu ha syskon, MA i mars

- Tessi1983, son född sep -12. Började bebisverkstaden i juli.

- Bittersweet2012: dotter född april-2012. Började bebisverkstad i juni

- Xarxia: dotter född dec-12. Började bebisverkstad i juli

- lse: son född i april 12. Började försöka i maj. 
    4:e försöket nu i aug.

- SessanM: Dotter född juli -12. Första försöket nu i augusti. 27 år.

- Tjockisbullen2012: Dotter född juni 2012. Försökt sedan nov 2012. 26 år.

-AnnC: Mamma till en dotter på jorden och en i himlen, födda april 2012 och april 2014. Började försöka igen strax efter vår älskade ängel dog i maj 2014.

-rosali84: Dotter född sept-12. Började försöka med syskon i aug-13 (1 års försök utan resultat.

-Tallbarr12: Son född november 2012. Första försöket i juni 2014. 29 år.

-Tedax: Son född november 2012. Började med syskonförsöken i mars 2014.

- Willhiamsmamma. Son nov 2005. Dotter dec 2012. Började med syskonförsök mars 2014.  27 år.
  • WillhiamsMamma
    Tallbarr12 skrev 2014-08-07 11:51:20 följande:
    Kan det vara så att det är ägglossningen du känner av idag? 
    Ja så kan det ju också vara. Men jag brukar känna igen den. Och jag kände av den igår. Idag gör det riktigt ont. Vi får mysa idag med för säkerhets skull ;) 
  • WillhiamsMamma

Ja något är det, frågan är bara vad. Tror inte det är pga av sexet två dagar i rad för så har vi det ofta, men man vet ju aldrig. Hoppas det är äl som spökar och hoppas det vill sig denna gången :)

Håller tummarna för många augusti plus här i tråden :)

• WillhiamsMamma

Men dumma tant röd, håll dig borta från vår tråd. ;)

Jag har fortf molande värk i magen. Inte lika starkt som igår dock. Idag är min temp under 37 så nu är äl passerad och det är bara den långa väntan kvar.. Hoppas dagarna kan gå fort nu för alla oss som väntar på Bim :)

• WillhiamsMamma

Jag menar såklart över 37!

WillhiamsMamma skrev 2014-08-08 22:47:28 följande:

Men dumma tant röd, håll dig borta från vår tråd. ;)

Jag har fortf molande värk i magen. Inte lika starkt som igår dock. Idag är min temp under 37 så nu är äl passerad och det är bara den långa väntan kvar.. Hoppas dagarna kan gå fort nu för alla oss som väntar på Bim :)

• WillhiamsMamma

Utan och skrämmas så gjorde min "mens" precis så där i juni och det visade sig tyvärr vara tidigt mf. Om du inte får en riklig blödning inom en vecka så gör ett grav test om du inte redan gjort det? Vissa kan ju få bruna flytningar just vid mens trots graviditet. :)

Tessi1983 skrev 2014-08-08 22:53:29 följande:

Alltså tjejer... Min mens kommer inte igång,,, det är bara lite bruna flytningar??? Kan de vara mens tro? Super konstigt brukar ha ganska riklig mens annars,,, fattar noll!

• WillhiamsMamma

Håller tummarna för er med flytningar att det är tecken på graviditet.

Jag är fruktansvärt skengravid om det visar sig att vi inte lyckades denna gången heller.

Fortf ihållande molvärk och allmänt trött. Har drömt väldigt mycket inatt och idag somnade jag sittande och hann även då drömma en massa. Med dottern -12 var det första tecknet på grav för mig att jag drömde väldigt mkt. Håller på att hoppas ihjäl mig, och inte kan man testa ännu heller. Ååå hoppas alla tecken är av rätt anledning denna gång!

• WillhiamsMamma

Hej allihop. Någon mer här som väntar på bim och har en mage som är helt i uppror? Jag är helt slut. Kan inte mer än svälja något så måste jag springa på toa. Det krampar och gör ont och jag är riktigt gasig. Blääää!

Det har varit såhär sedan i lördags. Vet inte ens om det är ett typiskt grav tecken eller om det är stressen och nervositet över att inte veta som gör att magen spelar en ett spratt. Eller så har jag plötsligt blivit laktos el gluten. Fortsätter det får jag nog kontakta läkare för jag får inte behålla något. :(

• WillhiamsMamma

Håller tummarna! :)

Xarxia skrev 2014-08-12 13:49:56 följande:

Bim idag, men ingen mens än så länge! Känner mig varken gravid eller som om mensen är påväg så vet inte riktigt vad jag ska tro. Tog ett test idag (dock ej på morgonurinen) och kunde om jag verkligen koncentrerade mig ana ett streck. Men kan ju lika gärna vara önsketänkande:/ Kan väl inte annat än att vänta och se om mensen dyker upp och annars ta ett nytt test.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)