Inlägg från: Missciss |Visa alla inlägg
  • Missciss

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Jag har en vän som blir gravid hur jäkla lätt som helst, han behöver inte ens komma i henne för att hon ska bli gravid, fattar inte hur det kan funka så?? Själv blir man ju inte gravid om man har sex dagen innan ÄL ens :(

Min ÄL smärta kommer samma dag som testerna visar högsta fertilitet.. så på mig stämmer det..

Idag är det 2 dagar kvar till BIM.

• Missciss

Hur går det för alla? Bittersweet?
    Imorrn kommer min mens. Testade imorse med CB digital. Inte gravid. Tråkigt å jag blev ledsen men vi får försöka igen! Lycka till alla andra!

• Missciss

Ja, blä, å nästa ÄL är sambon inte hemma.. SUCK!!

• Missciss

Är vi inte några st med barn i juni 2012 nu? Min dotter e född 20 juni 2012.

Min mens kom oxå idag på BIM +2

• Missciss

Vi är så många här inne nu, kan inte hålla isär alla.. Kan inte alla presentera sig på nytt? Eller så kan bittersweet lägga in alla på en lista i trådstarten kanske?

• Missciss

Snart borde någon plussa tycker jag!
    Sambon å jag diskuterade en grej, han svettas otroligt mycket å denna sommar har det ju vart värre än nånsin, kanske hans spermier är sämre just nu? Det är ju känt att cyklister har svårare att få barn så kanske sambons pung varit för varm i sommar å det är därför det inte blir något? Vad tror ni om det?

• Missciss

Jag har oxå vart skengravid de senaste månaderna. Knäppt hur kroppen kan luras bara för att man vill :(

• Missciss

Hua matförgiftning :( :(
    Jag har ägglossning typ på torsdag, men mannen e bortrest :( Jag hoppas ÄL kan dröja till lördag för han kommer hem i helgen! Hoppashoppashoppas

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)