-
Ja, så att det blev suddigt. Försökte zooma in, men det blev inget bra. Lägger in orginalstorlek oxå. Har fått så många spökstreck under dessa 18 mån av försök så fick en chock när jag såg dagens streck så tydligt. Och vad jag tycker, rosa! Hoppas hoppas hoppas att detta är på riktigt! Tar det digitala på måndag då jag är ledig.KnytetsMamma skrev 2014-12-19 10:56:39 följande:Lite suddig bild men jag ser absolut ett streck :) Ta ett digitalt på söndag så behöver du inte fundera eller tolka test :)
-
Har oxå hört om det :( De här är köpta på Tradera. Aldrig haft dessa test förut. Jag tog ett för 2 dagar sedan (lika som detta) och det var helt blankt.KnytetsMamma skrev 2014-12-19 11:27:04 följande:Vill inte oroa dig men har hört många som fått falskt positiva med en del av testlagrets tester, vissa speciella lot-nummer. Var kommer testet ifrån? Tror med säkerhet du kommer få ett fint när du testar digitalt. Vilken julklapp och jag förstår att ni är extra glada om ni försökt så länge :)
-
Åh, vad glad jag blir! Kan det verkligen vara sant!? Väntar ändå med det digitala. Jobbar hela helgen och om det nu visar positivt på det oxå, så vill jag vara ledig och få fira ordentligt med sambon. Har inte visat honom detta test. Väntar tills jag är helt säker ;)AnnC skrev 2014-12-19 11:51:36 följande:Fast det där är inte testlagrets. Och det är absolut ett plus! Är övertygad att det skulle visa digitalt redan om du testar nu, så har mina test sett ut när jag plussat digitalt. Håller tummar
-
Grattis!!!Bittersweet2012 skrev 2014-12-20 10:09:36 följande:
Vågar jag hoppas?!??
-
Molvärk till 1000 idag. Blir både glad och orolig på samma gång. Är jag gravid vill jag ju ha tecken på det, men det kan ju lika gärna vara ett tecken på att mensen är på G. Sååå jobbigt!!! Vill bara hem och ta ett nytt test!!!!
-
Vi berättade i v 9 för min familj och sen blev det nog v 10-11 (kommer inte riktigt ihåg) för sambons familj. Om det nu är så att jag är gravid nu, så kommer vi nog "ofrivilligt" att få berätta tidigare. Svårt med jul- och nyår annars ;)
Lägger in en bild till oxå. Börjar nog nästan tro på det här iaf nu :) Testen från förrgår (överst), igår (mitten) och idag (underst). Ser ingen ökning, men inte kan väl 3(!!) test visa fel? -
Du har så rätt! Men är sååå svårt att låta bli!! Testmissbrukaren i mig tar över helt!!!!AnnC skrev 2014-12-21 10:00:10 följande:Du är helt klart gravid. Sen är det ju det där med ökningen, jag ska nog inte testa varje dag nästa gång utan kanske vänta en vecka till nästa test för då ska det ju definitivt synas ökning. Får se om man klarar det, det blir en utmaning. Säger grattis till dig iaf!
-
Tack! BIM idag tror jag, om jag räknar efter ÄL-testen. Fick glad gubbe fre och lör för 2 veckor sen. Om ÄL då är 24-48 h från positiva test så borde BIM vara senast sön (idag alltså) om jag räknat rätt.
-
Grattis!!!Bittersweet2012 skrev 2014-12-22 08:21:33 följande:
Blev lite trött på testlagrets tester o köpte ett digitalt igår. Efter knappt 1 minut stod det gravid
-
Kanske börjar tro på att det faktiskt är sant iaf nu :) Efter 18 låååånga månader har vi äntligen lyckats!!
-
Vad tråkigt! För oss tog första 8 försök och nu med denna grav tog det 1,5 år av försök :(1StoltMamma skrev 2014-12-23 07:31:27 följande:
Och där kom mensen. Förstår inte varför de inte vill sig denna gången. De gick så fort med första?.. vill nästan bara bryta ut i tårar... Nu går vi in på försök nr 7, hoppas hoppas att 2015 är ett bättre år och att de gärna börjar bra. Någon med Bim i januari? Nytt Bim här 21\1
-
Säger grattis till det där testet! Alkoholfritt för dig!in the making skrev 2014-12-31 09:26:47 följande:
Tänkte ta ett test och se om jag kunde dricka champagne m.m. utan samvetskval ikväll, vad tror ni? Ser vi o syne? Ser faktiskt rosa ut, bim 3e Jan.
-
Ser absolut!!1StoltMamma skrev 2015-01-18 10:27:37 följande:
Ser ni något eller ?
-
Oj, skulle skrollat vidare först ;) GRATTIS!!!!1StoltMamma skrev 2015-01-19 06:54:03 följande:
-
Håller tummarna att allt ska se bra ut på VUL! Jag hade jättemycket molvärk i början den här gången och nojjade jättemycket (hade inte så med första), men allt har gått bra hittills :)AnnC skrev 2015-04-16 22:47:05 följande:Massa molvärk som gör att jag nojjar fast jag vet det är normalt. Längtar så till vul nästa fredag så man får se om allt är ok!
Hur går det själv? vilken vecka är du i? (Och ni andra som är gravida)
Och hur går det för er som kämpar för plus?
Går in i v 22 imorgon och allt såg fint ut på RUL i förra veckan. Har börjat få väldigt ont i fogarna vilket jag inte var beredd på alls, då jag knappt kände av det nånting med dottern. Det + extra tungt på jobbet just nu = ingen bra kombination :(