Inlägg från: Tessi1983 |Visa alla inlägg
  • Tessi1983

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

mom2012 skrev 2014-08-08 22:58:18 följande:

Tessi har du ägglossning då? Har du testat efter graviditeten så det kommit igång?

Inte en susning, har aldrig kört med äl test och tänker inte göra heller ( om de nu inte drar ut på tiden, blir bara ett stress moment för mig)

Fick bruna flytningar på bim+2 trodde mensen var på g men ännu bara detta bruna klet ????. Vet ju inte riktigt hur kroppen fungerar sen jag slutade med pillerna.

Men kan dessa flytningar betyda att man är gravid menar ni?
  • Tessi1983

Tror och räknar inte med att jag är gravid ännu, skulle vilja ha en riktig mens innan.

Drack tom ett glas champagne ikväll ????

Sist blev jag gravid direkt efter " piller mensen", men tror inte de går lika denna gång.... Tant röd kommer nog säkert denna helg hon brukar dyka upp lite oregelbundet ????

• Tessi1983
    AnnC skrev 2014-08-08 23:33:03 följande:

Lustigt att det verkar vara likadant för mig, har bara kommit lite brunt idag faktiskt och trodde det var mensen som började men nu blir jag osäker. Får se om den kommer igång mer imorgon. Tror ändå inte jag är gravid iofs, testade negativt imorse innan det började.

Ja man blir ju lite förvirrad över detta, jag testar nog nästa vecka om den inte kommer igång.

Ser lite lustigt ut när jag skriver märker jag, lägger in lite roliga smileys lite då o då men ser ju att de bara blir massa ?????? Haha
  • Tessi1983
    Bittersweet2012 skrev 2014-08-09 09:31:21 följande:

Tjejer min mens va jättekonstig denna gången. Först fick jag bruna flyttningar i nästan 5 dagar(!), sen blödde jag som vanligt i bara 2 dagar. Efteråt kom det bruna flyttningar igen i nästan 4 dagar. Men det märkligaste va att jag hade molvärk konstant i nästan 10 dagar! Så här har jag nog aldrig haft....

Skönt att höra att fler har konstiga flytningar! Har aldrig haft så här innan, får se hur länge de håller på för mig.
  • Tessi1983
    AnnC skrev 2014-08-09 20:30:07 följande:

Hur går det tessi?
    Mensen kom igång ordentligt imorse här så så var det med det smile5.gif

Typiskt AnnC!

Ingen mer flytning eller mens här... Super skumt men vågar inte testa ännu väntar ett tag till bim+4 idag ( om de ej var mensen) och cykel dag 25.

Googlade runt idag o en del nid blödningar är så här,,,, men jag ropar verkligen ej hej ännu
  • Tessi1983

Hej hopp! Tand röd håller sig borta här men jag testade i morse och det var negativt. Men men.... Önskar att tanten dyker upp så man har lite koll men de var väl de de bruna kladdet var. På t igen

Håller tummarna för er andra.

• Tessi1983
    Xarxia skrev 2014-08-13 10:13:22 följande:

Blev så konfunderad igår när mensen inte dök upp. Den brukar va väldigt punktlig. Samtidigt som jag inte känner av några grav-tecken alls. Åkte iaf och köpte ett sånt där clear blue test med veckoindikator. Och minsann, där står det gravid 1-2!! Känner mig fortfarande väldigt avvaktande då jag inte på något vis känner av att jag skulle va gravid, men det kommer väl sjunka in. Jag hoppas det smittar av sig så det trillar in fler pluss här nu!!

Grattis!!!
  • Tessi1983
    WillhiamsMamma skrev 2014-08-14 17:03:26 följande:

Kör på så ofta ni bara orkar Ise :)

Alltså tjejer nu kräker jag också. Har kräkt tre ggr idag. Mår verkligen inte bra. Magen bubblar på och kör i ett. Är jag inte gravid så måste jag fått i mig ngt eller blivit allergisk mot ngt. Är ju inne på sjätte dagen med bubblande mage nu och känner att jag börjar bli riktigt matt. Allt snurrar när man reser sig. Har fått i mig vätske ersättning iaf. Måtte det komma något gott ut detta smile5.gif

Å vad tufft! Håller tummarna att de är gravid symtom, när har du tänkt testa?
  • Tessi1983

Var trist knytetsmamma!

Sitter o tänker o funderar, jag har ju haft riklig mens mer ofta än sällan då jag åt exlutena och nu när jag slutat så dyker de upp minimala bruna flytningar i 3 dagar vid bim förra veckan ... Testade sen negativt...

Men vad sjutton är min mens tro???? Va de det minimala bruna??

• Tessi1983

Jag hade också druckit så länge resten visar -

Hur går det för er andra? Jag tror jag är skengravid eller vad man kallar det. Halsbränna som tusan o de har jag aldrig annars. Tycker mig se så många tecken, har beställt hem nya test, kanske testade för tidigt sist eller nått vem vet.

Blev ju lite snurrigt när mensen inte var som den brukar, har ej koll på varken bim eller äl nu :-/

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)