Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
1stoltMamma och SessanM - då har vi bim rätt så nära varann
1stoltMamma och SessanM - då har vi bim rätt så nära varann
Nu har jag gjort vul och visade sig att jag har lite vätska i livmodern sen jag fått ett tidigt missfall denna månad,ägget blev befruktat men de blev missfall direkt och då kan detta hända att man går med vätska och kroppen tror den är gravid..aldrig hört de förr men nu vet man det :)
Jag är fortfarande kvar, även om det var längesedan jag skev något så har jag läst tråden... Har varit sjukskriven på grund av stress. Det har påverkat min kropp och menscykel med (för) kort luthealphas, uteblivna ÄL samt nu en segdragen svampinfektion. Så syskonförsöken har fått ligga på is ett tag.
Men nu mår jag bättre! Nu har jag fått medicin mot svampen och jag hade ÄL denna månad. Så nu hoppas jag bara att luthealphasen är lite mer normal denna månad. Sedan är vi redo att börja försöka bli gravida igen!
Stort grattis till er som plussat, det verkar ju vara ett helt gäng nu i oktober! Till oss andra hoppas jag på många plus i november!
Hur går det för dig In the making? Du hade bim den 10e? Eller minns jag fel?
Det rullar väl på, hade bara kvar tre äl-test och det visade bara halvstarkt första dagen sen minskade det så då var äl precis innan kanske? Hade inga flytningar eller ont så jag kanske hoppade äl den här månaden.. Men det känns ingenting i övrigt heller så det är bara att vänta en vecka till så får vi se
Nu är det nåt konstigt med min ÄL med... Fick nästan lika stark streck i söndags och igår va det betydligt svagare streck. Har knappt haft några ÄL-flyttningar och bara lite ont i äggstockarna.... Är på dag 12 idag o jag brukar har ÄL dag 12-13. Blir det inte plus denna månaden, så kommer det dröja minst 2 månader till, då jag kommer va på tjänsteresan i december under den veckan jag har ÄL... Suck...
Denna månad var lutealfasen normala tio dagar och svampinfektionen är mycket bättre, så nu längtar jag till att få börja försöka igen efter några struliga månader.
Å jag håller antagligen på att få missfall, mina test blev svagare och igår fick jag inte gravid på digitalt men har inte fått någon blödning än. Vill bara den ska komma nu så vi kan göra nya försök...