Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Bittersweet2012 skrev 2014-12-08 14:21:20 följande:

Denna väntan... 10 dagar till bim, känns som en evighet!

Nån annan som är kvar här som har bim i december?

jag har Bim runt julafton. Men blir nog inget denna månaden. Stressen är p å max och vi finner ingen tid för varandra just nu, känns inte alls kul
  • 1StoltMamma
    AnnC skrev 2014-12-09 09:17:39 följande:

Hinner ni inte ens med en liten snabbis? eller är det mer prestationsstress du menar?

Jo de är just de att det bara blir snabbis innan läggdags känns liksom lite påtvingat men mycket stress och personalbrist på mitt jobb just nu. Men under kan ju ske så snälla tomten, ett plus i julklapp haha.
  • 1StoltMamma
    AnnC skrev 2014-12-12 10:07:00 följande:

Har massa mensvärk och mina grav test nu är ytterst svagt positiva... Om jag inte börjat blöda i em ska jag få utskrivet progesteron vagitorier, en ren desperat chansning! Men om jag ska va realistisk så blir det nog andra missfallet på raken nu...

Nä varför tror du det? Blir testen svagare nu? Hoppas de inte är som du misstänker
  • 1StoltMamma

Nu går jag i väntan på bim, som vanligt tror jag inte att de tagit sig men känns absolut inte som de skulle blivit något trots vi prickat in äl. Har varit såååå mycket stress.

• 1StoltMamma
    AnnC skrev 2014-12-13 06:39:10 följande:

Nu börjar det blöda... Inget bad o ingen augustibebis sen så skiter jag väl i badet i det stora hela men ni fattar...

Åh nej! Massa kramar till er! Hoppas att 2015 blir ett bra år för er istället
  • 1StoltMamma

Trodde jag hade 13 dagar mellan ägglossning och mens men de är ju 10 dagar så nästa bim är ca den 22de. När kan jag börja testa då? Har 11 test hemma så gör inget om jag slösar lite. Även om jag tror att de inte tagit sig som vanligt.

• 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-15 11:47:55 följande:

Det tar ju ca 7 dagar innan ägget fäster sig. Så ÄL+8 borde man kunna börja testa .

Det börjar klia i fingrar här oxå, men har bara 2 tester hemma, så behöver skaffa fler .

Inte helt 100 om jag hade ÄL 5 eller 6 december, så jag borde va på ÄL +9/10 idag och har bim 21/22 december

Om jag får ett plus så får sambon testet i en julklapp! Haha men säkert bara önsketänkande. Håller tummarna för er !
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-16 07:43:28 följande:

Kunde inte hålla mig o gjorde test (Bim -5/6 idag).....O jag tycks se en liten skugga. Men vänta med alla "grattis", för nu när jag va på toa kom det lite ljusbrunt när jag torkade mig.....så det är tveksamt om det stannar kvar . För övrigt mår jag illa, trött, ömma bröst till o från och molvärk i nedre delen av mage.

Jag tycker också att jag kanse ett streck. Håller tummarna! Själv får jag vänta till fredag tidigast för att testa. Men har 0 känningar...
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)