Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Missciss: jag vet inte va man gör fel... Vi hade sex 2 dagar innan positivt ÄL-test och både dagar m positivt test. Trodde att vi skulle pricka det, men verkar inte så. På bim -4 idag och har molvärk o bruna flyttningar, så nu väntar jag bara på mensen.

• Bittersweet2012

WillhiamsMamma - jag hade jätteont runt v.6-8, la i princip dubbelvikt och vid ett par tillfälle va på väg att åka in till akuten. Fick tidig vul just för att bm började misstänka utomkvävs (heter det så?), men det visade sig va växtvärk bara. Så jag hoppas att det är bara växtvärk för dig med!

• Bittersweet2012

Pratade med min bm angående mina mellanblödningar och hon tyckte att jag behövde läkarundersökning. Så hon sa att hon skulle lämna lapp hos läkare så läkaren kunde återkomma med tid. Igår kommer jag hem o hittar ett brev från läkaren där det står att hon bokade in mig på undersökning 17/12-2014! Jag trodde först att jag såg fel o det skulle va 17/10-2014, men icke! Nästan 3 månader väntetid! Det är helt sjukt!

• Bittersweet2012

Jag går privat o de har en gyn som jobbar med gravida o en med icke-gravida. Den som jobbar med icke-gravida har mottagning en gång i veckan, så jag antar det är därför.... Jag funderar på att ringa till mvc o se om jag kan få tid snabbare där.

Känner mig riktigt deprimerad just nu.... Va på middag hos en av mina bästisar o det verkar som att hon är gravid (hon drack ingen sprit under kvällen). Hon har oxå ett barn född 2012 och jag vet att de försökt att bli gravida. Jätteglad för hennes skull! Men samtidigt känns det såååå jobbigt o orättvist .... När är det min tur liksom????!!!
    Ja jag vet att det är bara 4 försök som gick åt skogen och jag har nog ingen rätt att vara gnällig och säga att det är orättvist, när det finns andra som försökt betydligt längre... Men just nu... vill jag bara ge upp...

• Bittersweet2012

Va förbi min bm-mottagning o pratade med en bm (min är ledig idag), hon satte upp mig på återbudslista, så förhoppningsvis lipper jag vänta till mitten av december. Bm misstänkte att mina mellanblödningar berodde på hormonrubbning och det kan nog oxå va en förklaring till varför jag inte lyckas bli gravid....

• Bittersweet2012

In the making om jag förstått rätt så får man starkare streck 24-48 timmar innan ÄL o under själva ÄL. Dagen efter ÄL är strecken inte lika tydlig. Jag får tydligare streck dag 11 och lika starka dag 12 och 13 ovh sen svagare dag 14. Så enligt min "teori" har jag ÄL dag 13. Låter det rimligt eller är jag helt ute o cyklar?

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)