Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Bittersweet2012 skrev 2014-11-26 20:52:54 följande:

Gjorde ÄL-test precis o det verkar som att jag borde ha ÄL om ett par dagar. Eller va tror ni?

Ser lovande ut
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-29 15:19:36 följande:

Hur går det tjejer?

Nu inväntar jag äl! Men dock är de nästa vecka
  • 1StoltMamma

Jag ser något AnnC men hade väntat att berätta till jag ser att strecket blev starkare.

själv tror jag att jag har äl när som fast den ska vara nästa vecka. Har bara 6 ältetster och skulle börja testa på söndag egentligen men får väl börja testa nu istället...

• 1StoltMamma
    AnnC skrev 2014-12-05 09:25:40 följande:

Köpte ett RFSU testa tidigt test när jag var i affären förut. Den visar ju jättetydligt plus! Och mina skitstickor svagt men plus. Vågar ändå inte bli alltför glad!

Jag vågar mig absolut på ett GRATTIS !
  • 1StoltMamma

Kroppen skriker ägglossning men inte testen? Vissa säger ta inte ägglossnings test med morgon urin utan senare på dagen?

• 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-07 12:04:49 följande:

Så va det för mig denna månaden oxå!!!! Kändes i hela kroppen att jag hade ÄL men tester visade typ varken eller i över en vecka. Köpte digital i torsdags o då fick jag negativt, sen i fredagsmorse gick jag blinkande gubbe o igår va det bara glad gubbe. Men jag har haft ÄL-känningar i 11 dagar nu! Sååå skumt!

Konstigt att kroppen gör så, ja positivt test imorgon eller på tisdag måste jag iaf få.
  • 1StoltMamma

Testade vid 2 tiden och då blev de 2 nästan lika starka streck. Ja när som har jag äl. Enligt appen ska jag ha de på torsdag. Tur man inte litar blint på den. Men vet inte varför men efter mitt mf så känner jag inte lika mycket "denna gången sker det" vågar inte riktigt. Men hoppas gör man ju

• 1StoltMamma
    AnnC skrev 2014-12-08 09:04:04 följande:

Ja var 2-3 dagar borde det öka... Jag jämför dagens med för tre dagar sen och tycker det är exakt lika. Och det var så det började förra gången och sen blev det svagare o sen kom blödning ett par dagar senare...

Usch vilket nervvrak jag är, jag orkar inte.

Men testa varannan dag istället för varje? Tror inte de slutar i mf denna gången men förstår din oro.
  • 1StoltMamma
    AnnC skrev 2014-12-08 09:29:32 följande:

Fast jag jämför ju med fredagens... Tycker de är exakt samma men borde blivit starkare.

Tycker strecket längst ner är starkare.
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)