Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Rekommenderar att använda fertility friend när man tempar finns som app med!
Rekommenderar att använda fertility friend när man tempar finns som app med!
Sajoh svårt med tempningen när man är sjuk. Är det första månaden du tempar? Man lär sig efter några månader vilken temp man ligger på före/efter äl. Det är väldigt individuellt!
Och så är det viktigt man tar tempen samma tid varje morgon innan man gått upp ur sängen det gör du säkert redan!
Ja vad roligt missciss! Grattis!!
Läste nyss att spottings kan bero på lågt progesteron. C-vitamin och b6 ska va progesteronhöjande enligt:
www.fertilitetsguiden.com/genetik/endokrinologi.php
Skönt du ska träffa gyn snart, hoppas de reder ut det ordentligt! Annars är kanske ovan något för dig att testa!
Hello :)
Jag hade äl idag enligt cb äl-test med dubbel hormon men med en sticka från testlagret så har jag inte det....? Jag tror jag kör på att jag har äl med cb test eftersom att jag tagit med dem varje dag i fyra dagar nu. Men varför blir det så?
Kanske visar på stickorna imorgon då? Jag vet inte men sexa på iaf, det är nog det bästa!
Jag har bim 30/10. Känner mig knappt alls hoppfull denna månaden.
Hoppas det hjälper bittersweet! Vad var det för piller?
Hihi nej men tycker det är väldigt intressant hur kroppens fertilitet funkar! Så har läst mycket om det alla tre ggr jag försökt bli på smällen
Men det borde ju va progesteron i det pillret då. Gissar på det
Hoppas du slipper använda dom
Bittersweet får jag fråga om du får molvärk i samband med spottings?
Jag tempar ju och två senaste månaderna har tempen svårt att hålla sig uppe efter äl. Jag får molvärk när tempen är nere och jag funderar på om det också kan vara saknad av progesteron eftersom det är det hormonet som ska hålla tempen uppe.
Har ätit bidrottninggele de två senaste, men vara från mens fram till äl. Undrar om det är det som ställer till det.
Ni som äter/ätit bidrottninggele har ni ätit hela månaden?
Fan jag skiter nog i dom nästa månad.
Är så trött på detta nu!