Inlägg från: littlejoanie |Visa alla inlägg
  • littlejoanie

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej, hoppar in här med då vi försöker få syskon till vår tjej född juni 2012..fick precis tidigt missfall v 5 i söndags så nu börjar vi om ifrån ruta 1.. Gäller att ha tålamod :)

• littlejoanie

Vad tråkigt hoppas de går vägen vid kommande äl så våra små får sina syskon

KnytetsMamma skrev 2014-08-26 21:16:39 följande:

Välkommen!! Har också en dotter född i juni 2012, fick tyvärr ma i början av juli i vecka 9 (fostret dött sedan vecka 7), men blödningen satte inte igång förrän i slutet av juli. Slutade blöda i början av augusti och ska imorgon ta min första tablett pergotime för att få ägglossning. Lycka till!!!

• littlejoanie

BIM den 18/10. Denna gången har jag grav symtom redan nu, skulle vara förvånad om mensen kom. Känns i hela kroppen denna gången att man bara vet, hoppas de håller i sig så det inte är nån skendräktighet =) 4 dagar kvar att vänta =)

• littlejoanie
    1StoltMamma skrev 2014-10-14 09:16:25 följande:

Jag känner mig gravid denna månaden har massa symptom men blev negativt test idag bim-3 Men kanske är en månad man är skengravid, de vore ju typiskt....

Då är vi i samma sits, vi får vänta in mens och sedan testa, några dagar kan göra stor skillnad på testerna.
  • littlejoanie

Min mens kom den 18 september och jag var besviken som man brukar. Efter sambon klagat på brösten samt att dom blev ömma nu en vecka innan äl samt att jag inte känner att jag ska ha äl, känner nämligen alltid min redan nu. 

Idag testar jag positivt grav test bara för jag ville ha ett negativt test för att inte hålla på att tro att jag är gravid fast jag inte är det. Så nu känns de konstigt, mens men postivt graviditets test samt att förra missfallet kändes de rejält att de va missfall plus att jag testa negativt efter.

hmm känns som man lever en värld mitt emellan gravid och inte gravid, hade nog föredragit något utav det.

• littlejoanie

Nu har jag gjort vul och visade sig att jag har lite vätska i livmodern sen jag fått ett tidigt missfall denna månad,ägget blev befruktat men de blev missfall direkt och då kan detta hända att man går med vätska och kroppen tror den är gravid..aldrig hört de förr men nu vet man det :)

• littlejoanie
    Bittersweet2012 skrev 2014-10-29 19:32:34 följande:
    Skumt att det kan bli så. Tråkigt att det inte va nån bebis... Fick du nån medicin att få igång menscykeln eller ska du bara vänta o se när det kommer igång av sig själv?
    Det skulle komma igång av sig själv inom några dagar sa gynläkaren, hon sa dock att det bara skulle komma en brun flytning sen skulle de va över i stort sett. sen kommer de igång av sig själv, skulle ju ha äl på lördag men blir inget med det, så få se när det återhämtar sig :P trist att de inte var bebis dock skönt att veta var de va eftersom de kändes så skumt det hela =)
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)