• Ise

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hänger gärna på :)

fick vår son i april 2012 och jobbar för fullt på syskon nu :) 4:e försöket efter att jag tog ut min spiral i maj.

Harr precis börjat med bidrottninggele och kommer att köra med ägglossningstest den här månaden. Mensen slut igår så nu inväntar jag äl.

Fyller 28 i sept, bor i STHLM.

• Ise

????I väntan på syskon ????

Knytetsmamma, dotter född juni-2012, precis haft ma så väntar på att få starta med pergotime igen för nytt försök

Ultiva, dotter född juni -12. Började bebisverkstaden i juni.

Jamtlandstaus, sladdis född juli -12 och vill nu ha syskon, MA i mars

Tessi1983, son född sep -12. Började bebisverkstaden i juli.

Bittersweet2012: dotter född april-2012. Började bebisverkstad i juni

Xarxia: dotter född dec-12. Började bebisverkstad i juli

lse: son född i april 12. Började försöka i maj.

4:e försöket nu i aug.

• Ise
    Tessi1983 skrev 2014-08-08 22:53:29 följande:

Alltså tjejer... Min mens kommer inte igång,,, det är bara lite bruna flytningar??? Kan de vara mens tro? Super konstigt brukar ha ganska riklig mens annars,,, fattar noll!

Så gjorde min mens för två månader sen. Den var sen, kom bara som bruna flytningar i knappt två dagar sen var det över. Var inte gravid och vet inte varför :S månaden efter var den som vanligt igen.

Men, som flera skriver. Man kan ha som blödningar/flytningar vid tid för mens trots att man är gravid ( det hade även jag vid min första grav) håller tummarna för dig! :)
  • Ise

Hej, tror ni det här äl-testet är positivt??

När ska vi sexa isf? NU?

Har varit jättesvaga streck innan!

• Ise
    WillhiamsMamma skrev 2014-08-14 17:03:26 följande:

Kör på så ofta ni bara orkar Ise :)

Alltså tjejer nu kräker jag också. Har kräkt tre ggr idag. Mår verkligen inte bra. Magen bubblar på och kör i ett. Är jag inte gravid så måste jag fått i mig ngt eller blivit allergisk mot ngt. Är ju inne på sjätte dagen med bubblande mage nu och känner att jag börjar bli riktigt matt. Allt snurrar när man reser sig. Har fått i mig vätske ersättning iaf. Måtte det komma något gott ut detta smile5.gif

Åh jobbigt att må så dåligt men hoppas verkligen det är av en rolig anledning! :) när ska du testa?
  • Ise

Knäppte kort på min"stegring" tog ett till test när jag kom hem och det är starkare än idag, dock mest efter ena kanten bara :S tror ni det spelar någon roll?

Väntar hem mannen nu ialf så ska vi försöka få till det ;)

• Ise

Jag har extremt mycket ägglossning nu :P har fått positivt på testerna i två dagar (igår och idag), idag har jag även haft som hugg/stick/håll i ena sidan av magen och mycket äggviteflytningar! Sexade igår kväll och ikväll nu ska det banne mig ta sig den här månaden! :)

Bdg har resulterat i ägglossning typ en vecka tidigare än vanligt och att jag känner av den mycket mer! Den är kraftigare liksom. Återstår att se om det funkar hela vägen :)

• Ise
    SessanM skrev 2014-08-15 23:47:29 följande:

Attans idag kom mensen ändå :( Jaja, bara att prova igen nästa månad! Var ju trots allt bara första försöket men någonstans hoppas man ju vara den där lyckligt lottade som får plus med en gång..

Åh tråkigt :(
  • Ise
    Bittersweet2012 skrev 2014-08-16 23:01:44 följande:

Tjejer nu få ni hjälpa mig lite... Jag gjorde ÄL-test dag 11 o då va streck relativt stark men inte lika stark som kontrollstreck, samma resultat dag 12, tom lite starkare. Dag 13 va strecken betydligt ljusare än dag 11 o 12, dag 14 ännu ljusare. Jag hade extremt ont i äggstockar dag 11 o12, mindre dag 13 o 14. När hade jag ÄL???? Håller på att bli tokig...

Jag undrar lite samma sak. Enligt mina test så var det som starkast/positivt dag 13-14. Dag 14 på kvällen var det svagare och dag 15 och 16(idag) är de inte längre positiva.

Hade smärta i magen och äggviteflytningar på dagen dag 14.

Enligt vad jag har hört så har ägget släppt när man inte längre får ett positivt test. Vilket för mig borde vara på kvällen dag 14.

Hade sex både dag 13 och 14 så nu jäklar i mig hoppas jag det tar. Ska ha idag med för säkerhets skull.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)