Inlägg från: Tjockisbullen2012 |Visa alla inlägg
  • Tjockisbullen2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Får man vara med här? Har en dotter född juni 2012 och har försökt med syskon sedan nov 2012. Tog 1,5 år att bli gravid med dottern, hade dock ett ma under den perioden. Hade räknat med att det skulle ta tid denna gång också men nu börjar jag bli väldigt otålig.

Har precis haft ägglossning så bim blir runt den 13/8. Hoppas verkligen att det ska ta sig nu! :)

• Tjockisbullen2012

Ultiva: vi började en utredning innan dottern blev till då jag hade väldigt oregelbunden mens. Allting såg normalt ut och vi skulle börja med hormonsprutor vid nästa mens. Men den kom aldrig utan det var dottern som låg och grodde.

Nu är vi tillbaka på fertilitetskliniken sedan 6 månader tillbaka och har kört med hormonsprutor 3 omgångar. De har blivit ägglossning men ingen graviditet. Nu är det uppehåll under sommaren men lyckligtvis har jag lyckats få ägglossning av mig själv ändå. Då har man i alla fall en chans att det kan bli något. :)

• Tjockisbullen2012

Jag får också positiva på ägglossningstestet av hcg. Testade när jag var gravid med dottern för skoj skull och har testat några gånger efter de när jag tagit ägglossningsspruta som innehåller hcg bara för att testa stickor som jag varit osäker på funkar som det ska. :)

• Tjockisbullen2012

Jag har bara tillgång till telefon för stunden så ni får gärna lägga till mig också:

Tjockisbullen2012: Dotter född juni 2012. Försökt sedan nov 2012. 26 år.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)