Inlägg från: Lisa600 |Visa alla inlägg
  • Lisa600

HATAR KÄRLEKSFÖRHÅLLANDEN

jag tycker inte att du ska ge upp!!! bra om man inte tycker att man är ful betyder inte att man inte kommer få en pojkvän. man kan få en pojkvän om man är
    1.snäll
    2.snygg
    3.gillar samma sak
    4.vågar
    ..........................................................................................................................
    1.det handlar inte bara om att man ska vara snygg , du....just du kan få en pojkvän om du är snäll mot honom asså att du vill vara med honom,säger snälla saker om honom och vill hjälpa honom.
    2. man kan oxå få en pojkvän om man ser snygg ut men de flesta kallar det inte för äkta kärlek.
    3.du kan få en pojkvän om den upptäcker att ni är så lika.
    4. man kan oxå få en pojkvän om man vågar säga t.ex: 
    *du är snygg
    *ska vi va tillsammans
    det finns självklart mer men jag kan inte skriva allting för att då kommer du behöva läsa en hel tjock bok om hur man skaffar säg en pojkvän.

• Lisa600
    Lisa600 skrev 2014-06-17 16:37:08 följande:
    jag tycker inte att du ska ge upp!!! bra om man inte tycker att man är ful betyder inte att man inte kommer få en pojkvän. man kan få en pojkvän om man är
    1.snäll
    2.snygg
    3.gillar samma sak
    4.vågar
    .................................................. .................................................. ......................
    1.det handlar inte bara om att man ska vara snygg , du....just du kan få en pojkvän om du är snäll mot honom asså att du vill vara med honom,säger snälla saker om honom och vill hjälpa honom.
    2. man kan oxå få en pojkvän om man ser snygg ut men de flesta kallar det inte för äkta kärlek.
    3.du kan få en pojkvän om den upptäcker att ni är så lika.
    4. man kan oxå få en pojkvän om man vågar säga t.ex: 
    *du är snygg
    *ska vi va tillsammans
    det finns självklart mer men jag kan inte skriva allting för att då kommer du behöva läsa en hel tjock bok om hur man skaffar säg en pojkvän.
    bara*(första raden)
  • Lisa600

Jag är ledsen men ibland måste man våga om man vill få nått.Jag vet att det är svårt men värt...

Svar på tråden HATAR KÄRLEKSFÖRHÅLLANDEN