Inlägg från: Anonym (Oälskad och utefryst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oälskad och utefryst)

HATAR KÄRLEKSFÖRHÅLLANDEN

ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ ATT MINA KOMPISAR HAR POJKVÄN/FLICKVÄN OCH JAG ÄR SINGEL OCH INGEN VILL HA MIG. HATAR KÄRLEK SÅ JÄVLA MYCKET. JAG KANSKE ÄR SÅ FUL OCH INGEN VILL HA MIG :'( :'( ÄR TRÖTT PÅ ATT MINA VÄNNER SKRIVER "GULLIGA" SAKER TILL SINA PARTNERS OCH SER BILDER PÅ DE PÅ FB OCH INGEN VILL HA MIG. PERSONEN SOM VILL HA MIG ÄR KOMPIS MED EN OVÄN TILL MIG DÄRFÖR VILL JAG INTE HA DEN PERSONEN. DELS DET SÅ SÄGER EN KOMPIS TILL MIG ATT MAN SKA BJUDA MED PARTNEN PÅ EVENEMANG. SKULLE ALDRIG GÖRA DET ÖVER MIN DÖDA KROPP :'( :'( :'(

• Svar på tråden HATAR KÄRLEKSFÖRHÅLLANDEN
  • Anonym (Oälskad och utefryst)
    Lisa600 skrev 2014-06-17 16:37:08 följande:
    jag tycker inte att du ska ge upp!!! bra om man inte tycker att man är ful betyder inte att man inte kommer få en pojkvän. man kan få en pojkvän om man är

1.snäll

2.snygg

3.gillar samma sak

4.vågar

..........................................................................................................................

1.det handlar inte bara om att man ska vara snygg , du....just du kan få en pojkvän om du är snäll mot honom asså att du vill vara med honom,säger snälla saker om honom och vill hjälpa honom.

2. man kan oxå få en pojkvän om man ser snygg ut men de flesta kallar det inte för äkta kärlek.

3.du kan få en pojkvän om den upptäcker att ni är så lika.

4. man kan oxå få en pojkvän om man vågar säga t.ex: 

*du är snygg

*ska vi va tillsammans

det finns självklart mer men jag kan inte skriva allting för att då kommer du behöva läsa en hel tjock bok om hur man skaffar säg en pojkvän.

jag vill gärna ha någon men jag är för blyg för att göra de som står i texten
Svar på tråden HATAR KÄRLEKSFÖRHÅLLANDEN