• CM Punk

Vilka konsoler har ni och vad spelar ni nu?

Undrar vilka konsoler som finns i era hem och vilka spel som gäller nu. Kan vara kul å få lite tips på spel man kanske annars missar!

• Svar på tråden Vilka konsoler har ni och vad spelar ni nu?
  • Ståhlis

Ett PS1 på vinden, och en chippad Xbox i tv-bänken som mest varmköres med NHL05, är inne på 5-6 säsongen i dynasty läge. Har även nhl06, men skivan är ostabil och ger mer svartruta än nöje...

Det blir sannolikt en xbox360 längre fram.

• Barry77

GAMECUBE:
    Spelar jag just nu: Pikmin en del...

NINTENDO DS:
    Mario Kart (finns det någe bättre) :)
    Metroid Mission Zero.

PC:
    Spelar inget för tillfället, men lirad senast igenom spelet F.E.A.R.

• daddy XL

Jodå e jätte nöjd med min 360 bästa e o lira live mot andra fast judt nu får jag väl ganska mycke s spö på dead or alive 4 men kul e det

• DanE

Gamecube e klart den bästa konsollen (av den gmmla generationen) , dom släpper inte lika många skit spel som ps2 o xbox + att do har skönast kontroll , o sen finns d ju xbox 360, men d pratar vi inte om!
    NINTENDO

snart kommer nintendo revolution =P

• DanE

de är bra att de finns lite vettigt folk kvar som håller sig till orginalet, när var det zelda skulle komma?? d skulle vel komma till GC?

• Pappa DeNiro

Just nu spelar jag Black FPS till xboxen ruskigt snygg... nog det snyggaste som har gjorts till den gamla trotjänaren..

• Erasmus

Själv så underhåller jag mig själv genom att lira Snoopy Tennis på Nintendos nostalgigamla Game&Watch...önskar bara jag hade Parachute(fallskärmshoppare&hajbad) - men den har ju storebror - eller den där när man e bårbärare och skall plocka ner folk som hoppas från nåt högt jävla hus!!

Låter väl lagom avancerat...eller?!?!

Frid!

• Erasmus

Själv så underhåller jag mig själv genom att lira Snoopy Tennis på Nintendos nostalgigamla Game&Watch...önskar bara jag hade Parachute(fallskärmshoppare&hajbad) - men den har ju storebror - eller den där när man e bårbärare och skall plocka ner folk som hoppar från nåt brinnande jävla höghus!!

Låter väl lagom avancerat...eller?!?!

Frid!

• Barry77

September 2006 kommer Zelda - Twilight Princess till Gamecube.

• Jtds

Stenålders X-box i min ägo,ingen flashig 360o
    skall sätta mig att lira Toca racedriver 3 när det landat.

Svar på tråden Vilka konsoler har ni och vad spelar ni nu?