Vilka konsoler har ni och vad spelar ni nu?
Undrar vilka konsoler som finns i era hem och vilka spel som gäller nu. Kan vara kul å få lite tips på spel man kanske annars missar!
Undrar vilka konsoler som finns i era hem och vilka spel som gäller nu. Kan vara kul å få lite tips på spel man kanske annars missar!
Ett PS1 på vinden, och en chippad Xbox i tv-bänken som mest varmköres med NHL05, är inne på 5-6 säsongen i dynasty läge. Har även nhl06, men skivan är ostabil och ger mer svartruta än nöje...
Det blir sannolikt en xbox360 längre fram.
GAMECUBE:
Spelar jag just nu: Pikmin en del...
NINTENDO DS:
Mario Kart (finns det någe bättre) :)
Metroid Mission Zero.
PC:
Spelar inget för tillfället, men lirad senast igenom spelet F.E.A.R.
Jodå e jätte nöjd med min 360 bästa e o lira live mot andra fast judt nu får jag väl ganska mycke s spö på dead or alive 4 men kul e det
Gamecube e klart den bästa konsollen (av den gmmla generationen) , dom släpper inte lika många skit spel som ps2 o xbox + att do har skönast kontroll , o sen finns d ju xbox 360, men d pratar vi inte om!
NINTENDO
snart kommer nintendo revolution =P
de är bra att de finns lite vettigt folk kvar som håller sig till orginalet, när var det zelda skulle komma?? d skulle vel komma till GC?
Just nu spelar jag Black FPS till xboxen ruskigt snygg... nog det snyggaste som har gjorts till den gamla trotjänaren..
Själv så underhåller jag mig själv genom att lira Snoopy Tennis på Nintendos nostalgigamla Game&Watch...önskar bara jag hade Parachute(fallskärmshoppare&hajbad) - men den har ju storebror - eller den där när man e bårbärare och skall plocka ner folk som hoppas från nåt högt jävla hus!!
Låter väl lagom avancerat...eller?!?!
Frid!
Själv så underhåller jag mig själv genom att lira Snoopy Tennis på Nintendos nostalgigamla Game&Watch...önskar bara jag hade Parachute(fallskärmshoppare&hajbad) - men den har ju storebror - eller den där när man e bårbärare och skall plocka ner folk som hoppar från nåt brinnande jävla höghus!!
Låter väl lagom avancerat...eller?!?!
Frid!
September 2006 kommer Zelda - Twilight Princess till Gamecube.
Stenålders X-box i min ägo,ingen flashig 360o
skall sätta mig att lira Toca racedriver 3 när det landat.