BF Augusti - Sista 10 veckorna..
Jag vill bara att det ska hända! Mest orolig för vart vi ska lämna barnen och hundarna, varav den ena ska amputera svansen på måndag...
Jag vill bara att det ska hända! Mest orolig för vart vi ska lämna barnen och hundarna, varav den ena ska amputera svansen på måndag...
Jag förstår inte varför jag har så galet mycket flytningar? Har fått ännu mer de sista veckorna, nu är det en sjö av glansig "bodylotion" =S *sorry för infon*
Jag vet att några av er är snustorra, åt mig är det precis tvärtom!
Igår kväll efter middagen fick jag rätt rejäla sammandragningar. Helt klart de kraftigaste under hela graviditeten. Fick liiite hopp, men nej då!
Gick över 14 dagar med den förste men då tyckte jag faktiskt inte att det var så jobbigt. Räknade med 14 dagar + med även näste, så när han kom på bara +5 så kändes det nästan som att han kom innan bf ????
Denna gången har jag känt att det gärna har fått komma i flera veckor redan...
Slemproppen släppte dagen innan förlossningen med tvåan. Med ettan såg jag inget av den.
Visst är det skumt att man inte minns något! Hade exakt två år mellan de första. Nu är det exakt 4år sen sist och jag kommer inte ihåg nåt.
Man kan ju alltid hoppas att detta är sista veckorbilden... v.39
Åh!! Stort grattis! !
Idag kom han! :D efter 24 h med värkar och 9 dagar för tidigt och medan åskan dundrade utanför :) Allt känns fantastiskt!
Jaha, då har vi trippat in i v.40 och hur det än blir så har vi vår lill om max några veckor. 6 dagar kvar till bf men jag önskar sååå att jag slipper gå över.
att gå +4dagar=samma födelsedag som ena storebrodern +1dagar=samma födelsedag som den andre...
jag önskar så att de alla tre kommer att kunna få varsin dag att fira.
frågade om hinnsvepning men det var inte alls något som de gjorde hos min bm =(
jaja, det blir som det blir!
men vart är alla augustibebisar nudå!? snart är vi halvvägs in i augusti och det har inte kommit så många fler än de som kom "tidigt"
GE MIG BEBIS NUU!!