• ebbozz

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

BF-lista Augusti Gravid

4/8: Amorosa, son föddes 18/7

7/8 (planerat ks 4/8): Frk. Uggla

7/8: auapower

7/8: BabyBlues85

8/8: Vimsyela

11/8: Julie303 

13/8 (planerat ks 21/8): mammaSöt 

13/8: Jovi 

14/8: äntligen36

14/8: Ebbozz  

21/8: Maho81  

21/8: oOMiaOo

22/8: Hillevie90

22/8: fayefaye

22/8: Irit01

24/8: Malin 82a

24/8: fisan

27/8: Sladdmamman

27/8 (planerat ks 15/8): Emmaa86

29/8 (planerat ks datum är inte klart ännu): Fröken K

30/8 Funderar05
  • ebbozz

jag har haft högt sf-mått med mina tidigare barn och de har ju varit rejäla 4600gr och 57cm. 

denna gången ligger sf-måttet helt "normalt" så vi får se m det blir en lika stor denna gången. 
    BM säger att sf-måttet inte behöver säga så mycket, så min är säkerligen lika stor som de tidigare

• ebbozz

Fayefaye: oj, vilken grej!! Hoppas att ni mår bra, trots den omtumlande starten! STORT GRATTIS!!

• ebbozz

Jag har varit hos BM idag och allt verkar bra, bebisen ruckbar, så den har sjunkit ner litegrann.
    på vägen hem fick jag ett getingstick på magen!!
    tar det som ett tecken Tungan ute haha

• ebbozz

Känner mig enorm när jag tittar mig i spegeln men på bild ser det inte ut att ha hänt något alls de sista veckorna...

• ebbozz

Aldrig har väl ett åsk och regnväder varit så välkommet som nu!
    för första gången på ett bra tag kan man andas normalt och röra sig utan att bli helt genomsvett!! 

• ebbozz

Fayefaye: härligt att höra!! Vi siktar också på östra, där har jag fött mina andra. Känns så skönt att veta att de har alla "specialgrejer" där.

Har fått båda mina grabbar där i augusti och trots alla varningar om överbeläggning man hört om i tidningarna både -08 och -10, så har vi inte märkt något av det.

Hoppas att det blir lika bra denna gången.

• ebbozz

Ja, vad gör man inte för att trötta ut sig ytterligare.. idag gör vi Liseberg i värmen!

• ebbozz

inget direkt konstigt med brösten här. de växte typ 2 storlekar precis i början och så har de förblivit.
    nu är de mest stora och hängiga, taxöron bigsize =(

• ebbozz

Jovi: japp! Har haft det till och från i några veckor nu.

De sista nätterna har dock varit lugna men när jag vaken så rör sig den lille så det gör ont som sjutton.

Jag hade en del flytningar innan men nu den sista veckan är det snustorrt... känns fel väg att gå...

Nån mer?

Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..