Inlägg från: fayefaye |Visa alla inlägg
  • fayefaye

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

oOMiaOo skrev 2014-07-09 16:05:29 följande:

Emaria: skönt att det togs på allvar och att allt löste sig! Lycka till med allt pumpande, ammande och sondmatande ^-^ Vad mysigt att få träffa henne, även om det blev lite tidigt =)

Börjar själv bli lite fundersam kring kroppen, har lagt på mig 2 kg vätska på 1 dygn... Mår bra i övrigt, haft en liten yrselattack idag bara. Tid hos bm (dock inte ordinarie) på fredag eftermiddag. Velar om jag ska ringa redan i morgon eller om jag ska vänta till fredag..?

Samma här, lagt på mig jättemycket vätska nu när det varit så varmt. Ringde min BM men hon tyckte inte jag skulle oroa mig.. Har tid på onsdag. Det hon sa att man skulle hålla koll på var huvudvärk och flimmer framför ögonen, som migrän antar jag. Har haft ont i huvudet och mått illa men inget extremt.. Mannen tycker jag ska ringa igen men känner mig sjåpig :/
  • fayefaye

Var på stranden idag och ojoj.. mina fötter svullnade upp till oanade proportioner :O Nu är det högläge i soffan som gäller ;)

Vi är nog klara med inköpen, det jag kan komma på iaf! Tänker att man nog kommer tänka på grejer allt eftersom när bebis kommit. 42 dagar kvar här :)

• fayefaye

Ja inte är det vackert iaf ;( Hoppas att det ska gå ner lite nu när det ska bli lite svalare dagar.. Väldigt obekvämt på kvällarna när det är som värst.

• fayefaye
    Fröken K skrev 2014-07-12 16:04:44 följande:

Jag är fortfarande glatt osvullen, men inser att det kan säkert slå till när som helst!

Ja här kom det bara över en dag plötsligt :O
  • fayefaye

Åh, vi måste ha samma bf hillevie90 ;) 39 dagar kvar här med! Börjar bli rastlös hemma nu. Sysselsätter mig med pyssel av olika slag. Idag jag jag målat muggar och virkat. En del serietittande blir det också och fikande med kompisar och släkt.

• fayefaye
    Irit01 skrev 2014-07-14 23:35:59 följande:

39 dagar här oxå, spännande :D

Kul :)
  • fayefaye

Var hos BM idag. Hon kunde inte känna om huvudet låg ner eller ej så det blev ultraljud för säkerhets skull. Verkar som bebis är fixerad så långt ner att det inte gick att känna. Spännande! Säkert därför jag haft extra ont i främre fogen senaste tiden.

• fayefaye

Här kommer också en mage, v 34+5. Har gått upp 12 kg, endel vätska nu på sista tiden men har allt tjockat på mig med.. Hoppas det inte är för jobbigt att gå ner sen. Lite ångest över vad det kommer sluta på :S

Idag har fogarna bråkat. Gick en promenad på kanske 2,5km i snigelfart, känner mig inte precis rörlig längre :/

• fayefaye
    amorosa skrev 2014-07-18 18:12:50 följande:

Imorse kl 9 föddes vår kille efter mycket om o men. Han ville inte komma ner riktigt och efter 4 tim med krystvärkar kom han ut med hjälp av sugklocka. 50 cm och 3505 g. V 37+3.

?Alice föddes 2012-02-08?
    Grattis! :D
Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..