Inlägg från: blåttmoln |Visa alla inlägg
  • blåttmoln

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

Halloj! Får man hoppa in här? Har bf 27/8 Hoppas ju självklart att den lilla kommer ut tidigare, ligger tydligen väldigt långt ner konstaterat hos bm igår. Känner nästan hela tiden ett tryck nedåt och lite svårt att sitta på vissa stolar ibland :)

Hade mensvärk förra veckan men den försvann efter 3 dagars ihållande smärta.

• blåttmoln

Har ni bett om att få bli kollade hos BM?

Mina bröst har blivit jätteömma på utsidorna... Vågar man hoppas på att det är ett litet tecken?

• blåttmoln
    Irit01 skrev 2014-08-24 03:35:41 följande:

Ligger här med värkar eller nåt, smärtsamt är det iaf...3-6 min emellan o varar 40-60 sek. Blir nog ingen sömn inatt..

Hoppas det blir till att åka in! :)

Själv ligger man sömnlös pga illa mående och stenhård mage som har varit det i ett par timmar nu utan uppehåll..
  • blåttmoln

Vad roligt hillevie90!

Imorgon ska jag till bm o se vad som händer tänkte fråga henne om hon kunde kolla om man var öppen något :) är då på 40+0.

Tror att det kan ha varit en del av slemproppen som gått idag också!

• blåttmoln
    sladdmamman skrev 2014-08-29 15:39:03 följande:

Väntar och väntar och väntar här. Det blir nog ingen augustibebis för mig smile4.gif Är det någon mer kvar??

Grattis till sonen!
    Du är inte ensam sladdmamman! Tror inte heller på en Augustibebis längre...
  • blåttmoln

Liten söt och älskad kom vår kille igår 22:08.

Allt gick fort o vi alla mår bra! Blev ett annat sjukhus än tänkt men det verkade ju inte göra så mycket ;)

Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..