BF Augusti - Sista 10 veckorna..
Babyblues85
Jag ska på en sådan kontroll på fre. De ska få göra en hinsvepning om jag öppnat mig. Gjorde det ont? Hur mådde su efteråt/mår du nu?
Babyblues85
Jag ska på en sådan kontroll på fre. De ska få göra en hinsvepning om jag öppnat mig. Gjorde det ont? Hur mådde su efteråt/mår du nu?
Jag håller tummarna att det ger nåt för dig!! Tycker alltid det är lite obehag när de är där nere o grejar, bra när det går fort! :P
Åh spännande!! ð???
Lycka till!!
Maho81
Jag har inte heller några känningar bf+3 så förstår hur du känner.. :/
Grattis till alla bebisar!! Va mysigt nu när de börjat komma!! ð???
Hillevie90
Usch lider med dig! Jag tycker det är jobbigt med vanlig bh, men amningsbh är inte det lättaste. Jag har 80e just nu, hade 75d/dd innan. Så svårt med bh, det skiljer ju i storlekar så svårt o skicka efter med!
Har du vart o kollat twilfit o såna ställen? Vet inte om de har men värt o kolla kanske..
Igår var vi till bm för kontroll och sf hade minskat så det blev tul på förlossningen med en gång. Efter mycket om och men beslutades att jag ska sättas igång då pluttens tillväxt avtar. Blev lovad att få komma in i morse, men när jag ringde var det fullt och jag skulle återkomma vid lunch. Får då besked att det är fritt fram att komma in under eftermiddagen, men så tar det 20 minuter och de ringer upp och skjuter det till i morgon =( de lovade i och för sig dyrt och heligt att det blir i morgon, men gud vad besviken jag blev... Sitter bara och väntar på att få gå och lägga mig nu =P
Babyblues85
Grattis!! ð???ð???
Irit01
Grattis! Får hoppas det är en bebis som sover bra så du får ta igen dig! :P
Grattis!!
Vilken överraskning med könet! ;)
Skönt o va hemma igen förstår jag. :)
Håller tummarna för er tjejer!!
Grattis till alla bebisar!! :D
Grattis fisan!
Tråkigt att du hade så ont innan o fick vända igen. Men skönt det är över nu iaf! :)