Inlägg från: Livets under |Visa alla inlägg
  • Livets under

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

Babyblues85
    Jag ska på en sådan kontroll på fre. De ska få göra en hinsvepning om jag öppnat mig. Gjorde det ont? Hur mådde su efteråt/mår du nu?

• Livets under

Jag håller tummarna att det ger nåt för dig!! Tycker alltid det är lite obehag när de är där nere o grejar, bra när det går fort! :P

• Livets under

Grattis till alla bebisar!! Va mysigt nu när de börjat komma!! ð???

Hillevie90
    Usch lider med dig! Jag tycker det är jobbigt med vanlig bh, men amningsbh är inte det lättaste. Jag har 80e just nu, hade 75d/dd innan. Så svårt med bh, det skiljer ju i storlekar så svårt o skicka efter med!
    Har du vart o kollat twilfit o såna ställen? Vet inte om de har men värt o kolla kanske..

• Livets under
    oOMiaOo skrev 2014-08-21 13:06:27 följande:

Igår var vi till bm för kontroll och sf hade minskat så det blev tul på förlossningen med en gång. Efter mycket om och men beslutades att jag ska sättas igång då pluttens tillväxt avtar. Blev lovad att få komma in i morse, men när jag ringde var det fullt och jag skulle återkomma vid lunch. Får då besked att det är fritt fram att komma in under eftermiddagen, men så tar det 20 minuter och de ringer upp och skjuter det till i morgon =( de lovade i och för sig dyrt och heligt att det blir i morgon, men gud vad besviken jag blev... Sitter bara och väntar på att få gå och lägga mig nu =P

Men åh va snopet! Man ställer ju in sig på bf först o nu skulle du fått idag. Men det är ju nära- bara idag kvar så sätter det igång imorron!! Lycka till!!
  • Livets under

Grattis fisan!
    Tråkigt att du hade så ont innan o fick vända igen. Men skönt det är över nu iaf! :)

Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..