Inlägg från: Mamacitaa |Visa alla inlägg
  • Mamacitaa

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

Fick oxå Svår havandeskapsförgiftning med första barnet. Hade +3 på stickan o högre efter en massa prover. Blev igångsatt. Fick dock över en vecka. Kan gå riktigt fort när man får HF.

Skönt allt gick bra för er Emaria :)

7 Maj/ 8 okt
  • Mamacitaa

Snurriga jag..väntar oxå bebis i aug o har små kikat i denna tråd till o från =)

7 Maj/ 8 okt
  • Mamacitaa
    mammaSöt skrev 2014-07-11 09:13:40 följande:

Idag ska jag till spec. Mvc då mina blodsocker värden här hemma varit liiite höga. Ska först göra ctg kurva, sen träffa läkare! Hoppas slippa insulin!!!!

Lycka till :)
    7 Maj/ 8 okt
  • Mamacitaa
    BabyBlues85 skrev 2014-08-14 06:34:22 följande:

Haft ont och värkar hela natten, gick upp nu när maken åkte till jobbet...Hoppas värkarna fortsätter och blir värre och inte avtar nu!

Hur känns dina värkar ? Hoppas de fortsätter
    7 Maj/ 8 okt
  • Mamacitaa
    BabyBlues85 skrev 2014-08-14 09:39:25 följande:

Börjar i ryggslutet och sprider sig långt ner i magen, värst just nu i rygg... Tagit 2 alvedon som inte verkar hjälpa men försöker vila, maken jobbar nära och jag vill inte åka in för tidigt så kämpar på :)

Spännande, lycka till nu :))
    7 Maj/ 8 okt
  • Mamacitaa

Är oxå 39+0 idag... Här en massa förvärkar som inte gör någon nytta alls.. men är ju bara och stå ut

7 Maj/ 8 okt
  • Mamacitaa
    Maho81 skrev 2014-08-15 23:55:07 följande:

Oh oh oh! Skäll inte på mig nu!

Naughty me var och pillade på tappen (såklart med kortklippta naglar och väl tvättade och spritade händer) nu ikväll för att se om det händer något och fick med lite slempropp med blod i!

Jag har pillat lite nu och då sen jag fick hinnsvepning men har inte fått med något alls då, så det här kändes spännande haha.

Nu hoppas hoppas hoppad jag att något snart sätter igång!

Låter lovande tycker jag...

Här bara en massa förvärkar :( inatt vaknade jag av magknip i hade svårt att somna om men gick till slut..
    7 Maj/ 8 okt
  • Mamacitaa

Jag blev igångsatt för tredje gng nu i onsdags, dottern kikade ut på bf dagen =) 21/8.

7 Maj/ 8 okt
Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..