• Irit01

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

Första barnet, en pojke BF 22/8. Mår som vanligt fysiskt men har halsbränna. Jobbar som vanligt än så länge. Psykiskt är det sådär men det kan bero mycket på att jag har förlossningsfobi ( ang vad man oroar sig för) Går på samtal hos terapeut. Har endast köpt en vagn hittills, teutonia S3, men ska snart köpa allt annat. Inreder nog inte alla för babyrummet är under renovering. Har inte packat nån bb-väska, det blir nog i början på augusti. Ska föda vaginalt men har inget emot kejsarsnitt. Ta emot besök har jag ingen aning om, först ska jag ta mig igenom en förlossning ð??§

• Irit01

Mår illa till och från, speciellt om jag håller på att greja o böjer mig mycket. O halsbränna på det..

• Irit01

Nu är det vaaaarmt.. ;) Får man fråga varför ni som ska snittas ska göra det?

• Irit01

Lägg gärna till mig i BF-listan 22 aug,

v35+2 idag, viktuppgång 10kg. 

Svårt att sova på nätterna, varmt och ont.

• Irit01

Grattis fayefaye :D O vi som hade samma BF-dag :) Här har det varit en hemsk natt, sååå varmt o huvudvärken gör mig ljusskygg

• Irit01

Dåligt med sömn här med. Vaknar ofta o svårt att sova djupt, mycket spring på toa. Man vill ju passa på att få sova nu innan liten kommer för man får ju höra att man inte får sova på 4 år sen :/

• Irit01

Grattis Nea :) MammaSöt stort lycka till imorrn. Tänk så olika vi är, jag skulle se fr emot ett KS istället för VF men jag är ju förlossningsrädd :)

• Irit01

Snart 2 v till BF o har inte ens haft en sammandragning...borde man vara orolig?

• Irit01

BF om en vecka, inte haft en enda sammandragning. Blir dock orolig vid minsta lilla annorlunda känsla i magen men det beror på min förlossningsrädsla. Jag både vill o inte vill det här. Annars är jag trött på att inte kunna ligga på mage, ha ont så fort man rör sig i sängen, svullna fötter, inte sova ordentligt o att allt man gör tar sååå lång tid...

• Irit01