BF Augusti - Sista 10 veckorna..
Hoppar in här :)
Väntar 1:barnet, beräknad födsel 24/8 , vet inte vilket kön :)
* Hur mår ni?- Mår bra, lite ont i rygg/höfter men annars bra. Är hemma med havandeskapspenning (pga tungt arbete ), lite segt att gå hemma,'då sambon jobbar. Han Ska ha sin semester i samband med BF.
* Vad köper ni?- vi har beställt barnvagn, babyskydd ska snart hämtas. Säng har vi min gamla. Fått en gullig vagga från blivande farmor och farfar. Inhandlat kläder, bärsele, badbalja och sånt :). Blivande morfar ska bygga ett skötbord.
* Hur inreder ni?- Bebben ska bo i vårt sovrum, vi har inte så många rum.
* Hur packar ni bb väskan? och När gör ni det?- Har inte börjat än, tänkte dock börja skriva en lista, så jag kan packa och bocka av. Var sambon som sa härom dagen att vi borde börja :). Har tvättat de mesta bebeiskläderna och filtarna.
* Snitt eller vaginal förlossning? Vaginal förlossning, så länge inget akut måste göras.
* Hur snart vill ni ta emot besök efter förlossning? Det beror på hur vi mår. Vill nog hinna hem och känna oss hemmastadda innan.
Men har en känsla av att man gärna vill visa upp sin skatt för allt och alla ganska fort, eftersom man kommer vara så stolt ;).
Oroar ni er? Det enda som oroar mig är att det ska gå för fort så vi inte hinner fram till bb. Har ca 5 mil enkel till BB. Det är nog de som oroar mig.