• WickanD

BF 2015!

Hej! Hoppar in i din tråd och hoppas på ett plus snart! Jag skulle fått mens idag men den syns inte till. Väntar några dagar till på att testa. Förra gången så var jag i vecka 10 när jag fick plus så min kropp verkar lite seg.

• WickanD
    Axsson skrev 2014-06-13 14:06:32 följande:
    Spännande! Då håller jag tummarna att du får ett plus :) Blir det andra barnet?
    Tack så jätte mycket! Ja det blir andra barnet :) hur går det för dig? Vilken vecka? Och hur mår du? :)
  • WickanD
    Axsson skrev 2014-06-14 09:45:09 följande:

Vad kul :) hur gammal är den första? Jo det går fint, första barnet här och sååå efterlängtat. Gick in i v 6 igår :). Har ömma och fylligare bröst, molvärk i mage och rygg, varm och småtrött.
    9 månader ungefär! Vad skönt :) åhh jag längtade ihjäl mig efter första, kändes som att tiden stod still ibland. Okej då har du lite symtom då :) vi får se när det vill plussa för mig men fortfarande ingen mens och fortfarande molvärk och trött..
  • WickanD
    EmmaSalomonsson skrev 2014-06-14 10:46:25 följande:

Jag plussade igår!

Gjorde ett vanligt med resultat med ett väldigt svagt ljusrosa test så testade även med digitalt och där stod det gravid 1-2 , jag kunde inte vart lyckligare!! ????????

Stort grattis :)))
  • WickanD
    Axsson skrev 2014-06-14 19:38:52 följande:

Mysigt! När tänker du testa? :) Ja tiden står typ still, vill stt veckorna ska gå nu och få gravidmage :)
    Jag förstår det :) har du skrivit in dig? jag tänker testa i slutet på veckan :) när jag blir gravid igen ska jag försöka att få så liten mage som möjligt och inte gå upp lika mycket ;))
  • WickanD
    Axsson skrev 2014-06-14 21:11:21 följande:

Ska på tidigt vul 25/6 och inskrivning 25/7. Haha jag vill ha bebismage!! Men ska försöka att inte gå upp i massa onödig vikt runtom. Nu är bara tarmarna svullna så ser lite halvfet ut, haha.
    Åh vad spännande :) tiden går nog snabbt nu i vinter! Nej det är onödigt att gå upp massor, väldigt svårt att gå ner sen :( men jag har gått ner allt från första så nu vill jag inte gå upp igen.. Har ni pratat om ni ska kolla kön senare? :)
  • WickanD
    Axsson skrev 2014-06-15 16:41:56 följande:

Ja mest sommaren nu som får gå fort så den största risken är förbi :) Vi tänker inte kolla kön :) mer spännande så!
    Åh oj, jag skulle aldrig kunna hålla mig :D Jag kommer kolla så fort det går!! ;)
  • WickanD
    Åttiosjua skrev 2014-06-21 20:01:20 följande:

Har nyligen fått mitt plus och hoppar på er tråd!

Har pco och började därför pergotime i våras. Efter enkelkur och dubbelkur utan resultat gick vi på puregon. Efter 7 dagar på 50ie och 7 dagar på 75ie hade jag två äggblåsor på 20 mm. Tog ovitrelle för att få ägglossning den 2 juni och 19 juni fick jag plus!!!! Enligt beräkningarna på nätet har jag BF 22 feb 2015!

Åh gud vad roligt!! Grattis! :)
  • WickanD
    Längtar1985 skrev 2014-06-22 21:28:09 följande:

Hej hej allihopa!

Får jag vara med här?

Jag har BF 21 jan och är nu i vecka 10.

Jag och min man har försökt i 2 år och lyckades via ivf tillslut.

Jag undrar när ni har eller tänker börja smörja magen med olja mot bristningar? Nån som vet när man "borde"?

Hej!

Stort grattis :)

I förra graviditeten så smörjde jag från start och fick bristningar 4 dagar innan min son kom ut.. Tror inte att oljan har så stor effekt mer än att huden blir lite smidigare..
Svar på tråden BF 2015!