BF 2015!
Hej! Hoppar in i din tråd och hoppas på ett plus snart! Jag skulle fått mens idag men den syns inte till. Väntar några dagar till på att testa. Förra gången så var jag i vecka 10 när jag fick plus så min kropp verkar lite seg.
Hej! Hoppar in i din tråd och hoppas på ett plus snart! Jag skulle fått mens idag men den syns inte till. Väntar några dagar till på att testa. Förra gången så var jag i vecka 10 när jag fick plus så min kropp verkar lite seg.
Jag plussade igår!
Gjorde ett vanligt med resultat med ett väldigt svagt ljusrosa test så testade även med digitalt och där stod det gravid 1-2 , jag kunde inte vart lyckligare!! ????????
Har nyligen fått mitt plus och hoppar på er tråd!
Har pco och började därför pergotime i våras. Efter enkelkur och dubbelkur utan resultat gick vi på puregon. Efter 7 dagar på 50ie och 7 dagar på 75ie hade jag två äggblåsor på 20 mm. Tog ovitrelle för att få ägglossning den 2 juni och 19 juni fick jag plus!!!! Enligt beräkningarna på nätet har jag BF 22 feb 2015!
Vilken vecka är alla i och när BF? :)
Och jag själv 21/2 :) vecka 6 nu!
Hej hej allihopa!
Får jag vara med här?
Jag har BF 21 jan och är nu i vecka 10.
Jag och min man har försökt i 2 år och lyckades via ivf tillslut.
Jag undrar när ni har eller tänker börja smörja magen med olja mot bristningar? Nån som vet när man "borde"?