SOS!
Hej vill att någon förklarar för mig vad som händer med min kropp förstår ingenting. Kan börja säga att jag är 45 har 3barn från en tidigare äktenskap. Har en ny partner nu som har varit tillsammans i 4år. Han har inga barn och jag vill ge han 1. Började för lite mer en ett år sedan att försöka att bli gravid och förra året hände det något som aldrig har hänt förrut MEN min mens uteblev en månad i höstas. Min mens har alltid varit regelbunden och efter det som hände så är den nu oregelbunden. Alltså kan jag ej veta när jag har ägglossning, jätte svårt att kolla detta. Nu i år ungefär i mars så har jag haft tätta blödningar så jag tog kontakt med vårdcentral vilket blev en remiss till gynekologen där dem tittade med en titt kamera i livmodern och visade sig att jag hade en miom och polyp. Polypen verkade vara stor för jag fick en hastig tid för Op, detta var då den 20/5. Nu är vi den 10/6 och ännu har jag ingen mens och jag är inte gravid (gjorde en test igår som var negativ)och då undrar jag vad händer?? Har inte heller fått nån resultat av min polyp heller från sjukhuset. Snälla svara mig innan jag blir tokig att inte veta vad som händer, förklara någon please!!!