• lalalaa

Gravsymptom efter äl

Hej! Hade avbrutet de dagar jag var som mest fertil, varje dag faktiskt! Redan två dagar efter äl (både kände och såg på flytningarna att jag hade äl) så fick jag en hemsk mensvärk som kom i vågor över dagen. Dagarna efter detta har jag haft en lindrigare mensvärk, varenda dag. På äl +4 fick jag även en otroligt tjock vit flytning, har aldrig varit med om något liknande tidigare, tiden mellan äl och mens brukar gå förbi obemärkt för mig. Dessa flytningar har hållt i sig och dessutom ökat för varje dag. Har haft mardrömmar nästan varje dag och vaknat kallsvettig mitt i natten - vilket är ovanligt för mig. Idag är jag på äl+6 och har känt mig extremt trött och illamående. Huvudvärken har också funnits här. Har även fått finnar och har ömma bröst sedan äl. Har dock varit skengravid för några månader sedan, och är rädd att det är något liknande nu, vågar inte hoppas.. :/ Kanske bör lägga till att både jag och pappan är unga och antagligen ganska fertila, vi har ej planerat att få barn, men om det skulle hända är barnet självklart välkommet! Kan det vara en tidig graviditet jag känner av? Hur stor chans är det ungefär?

Svar på tråden Gravsymptom efter äl