• pyre88

Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15

Badplatser finns i Yttersjö och degersjö (samma sjö men olika ändar och storlek/service), pengsjö (vännäs), Obbola (segelbåtshamnen, ingen parkering), täfteå (2 stränder på rovågern varav den yttre nog är lite mindre befolkad) sen tycker jag att stranden vid volleybollplanerna vid Nydalasjöns tomtebosida brukar vara lite mindre befolkad än den andra sidan.

• pyre88

Motion är jag dålig på. Hade tänkt att jag skulle börja gå på mjukyoga på IKSU och så. Tyvärr har jag dragit på mig någon slags vridning i bäckenet/höften som jag måste få hjälp med snart. Idag gick jag ett kvarter till kiosken och det gjorde så ont att jag ville grina.

Hittills kan man säga att det här med graviditet verkar inte vara min grej. Eller ja, inte min kropps iaf. Nån sa till mig för någon dag sedan att illamåendet är ju en ganska kass kroppsreaktion på något så naturligt.

• pyre88
    LinneaE skrev 2014-07-31 10:51:01 följande:

Nu är jag tillbaka i Sverige igen! Skönt att vara hemma igen efter att ha varit borta en månad ungefär.

Dagen innan semestern började var vi på inskrivning på Ålidhems HC. Allt såg bra ut så det var skönt. :) RUL börjar närma sig, veckorna går fort när man är ledig!

Ifall jag ska lägga in en BF-lista i rubriken så kanske vi kan göra den färdigt här i tråden före, så den blir komplett på en gång. Jag kan börja så får ni kopiera och fylla på:

BF-lista Umeåmammor vintern/våren 2014/2015

LinneaE 15/2 -15

BF 150215
    Välkommen hem!

I vilken vecka har du bokat RUL?

BF-lista Umeåmammor vintern/våren 2014/2015

Pyre88 10/2 -15

LinneaE 15/2 -15
  • pyre88
    LinneaE skrev 2014-07-31 12:04:43 följande:
    Tack! Vi har bokat tid för RUL den 14/9 tror jag att det var. Det ska bli spännande och se så att allt ser bra ut. :) Om det går att se, vill vi gärna veta om det är en tjej eller kille också.
    BF 150215
    I vilken vecka är du då? Tänkte eftersom du skrev att det snart var dags? :) för mig känns det som att v.19 då jag har RUL är evigheter bort.
  • pyre88
    Hjortron skrev 2014-07-31 18:31:55 följande:

Å låter jätteskönt, var har de gravidyoga?

Jag satsar nog på mjukyogan när jag mår bättre. Har redan guldkort så. Jag tror den är på fredagar nu men hoppas att det blir något kvällspass sen på en vardag mitt i veckan.
  • pyre88

Hej!

Ska vi kanske lägga till mer info till listan förresten? Jag skriver in mer info om mig så får ni väl följa efter om ni vill.

Bf-lista Umeåmammor vintern/våren 2014/2015

Kaede 30/12-14

Penguine 7/2-15

Pyre88 - 26 år, 1:a barnet, BF 10/2 -15

LinneaE 15/2 -15

Cariol 18/2-15

Hjortron 18/2 -15

• pyre88

Så, nu har vi tittat på bebis och fått svar på blodproppsutredningen. Allt verkar bra och jag är väldigt lättad!

Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15