Cariol skrev 2014-06-30 21:34:57 följande:
Vad tråkigt att ni är flera som haft ett tufft år! På vissa sätt har vi också haft det även om största krisen var för lite mer än ett år sedan nu. Det blev nämligen inte riktigt som vi hade tänkt oss när dottern föddes då vi flögs iväg akut när hon var 24h. Första månaden levde vi som i en bubbla innan vi fick komma hem. Antalet sjukhusbesök har varit många sista året men det blir glesare och glesare mellan besöken så ibland är det som att vi glömmer bort att allt har hänt. Särskilt när man ser världens mest aktiva och glada tös som inte alls är medveten om vilken oro hon utsatt oss för <3
Vi ska också till England! Det är dit jag ska nästa vecka, till Bristol på kurs, sedan kommer min man och dotter till London och vi stannar där över helgen.
Nu under våren har det väl inte varit så mycket men under tiden som jag var gravid i höstas så blev min pappa sjuk och min mormor dog. Jag mådde ganska dåligt under graviditeten och kände på något sätt att allt inte var ok med den så när kom i slutet av november blev jag väl inte förvånad men jag fick även en infektion och tappade mycke blod så jag blev inlagt extra länge.
Men nu tycker jag vi blickar framåt istället