Inlägg från: Karolina |Visa alla inlägg
  • Karolina

Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15

Hej Hej

Jag är i v.22 och vår bebis beräknas komma 30 december ????

Vi har just flyttat så är också upptagen med massa flyttstök men kul med andra i Umeå som också ska ha bebis snart.

Jag har varit på ett ultraljud och de såg bra ut. Har nyss bytt Familjecenter till Teg. Är det någon som har någon erfarenhet från Teg, är de bra?

• Karolina

Tack Tack!! Ja, allt detta känns verkligen jättespännande och pirrigt ???? Men nu när skolorna börjat så blir de mest fokus på jobbet ???? Hjortron, jobbar du oxå som lärare?

För någon vecka sedan började jag för första gången känna att det rörde sig där inne, och den här veckan har faktiskt min sambo kunna känt utanpå magen ???? Jag har hittills mått bra men tycker ibland att det är svårt att hitta träningsformer som passar. Jag jobbar oxå på Iksu och brukar träna Combat, Pump, spinning, Sh'bam, löpning. Men blir mest trött i ländryggen av detta nu. Försöker köra Indoor Walking och simma.

Cariol, va kul att höra att Ni var nöjda med Teg.

• Karolina

Hjortron; Aha, de låter intressant!

Samma här! Har inte köpt några riktiga Mamma-kläder än men kommer snart att behöva. Har inte så många byxor kvar som passar. Känner mig mest tjock :(

• Karolina

Tack för tipset! Då blir det H&M idag ????

Ja, barnloppisen på Nolia brukar många besöka.

• Karolina

Jag och min sambo har känt bebisens rörelser i någon vecka nu. Jag försöker vänja mig vid att den rör sig som mest när jag ska sova. På torsdag ska vi till Tegs Familjecenter för första gången, hoppas det blir bra. Då skulle vi också få veta när vår föräldragrupp börjar.

Känns verkligen att terminen kommit igång med eleverna nu, med läxor, prov, inlämningar, redovisningar, omdömen, föräldramöten, elevsamtal etc etc. Puh!

Hoppas ni alla har det bra!

• Karolina

Hej Hej

Jag går också gärna med i Facebook-gruppen..och tar gärna en fika nån dag ????

Mitt namn; Karolina Andersson. Jag jobbar på Minervaskolan och på Iksu.

Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15